Ustawka z Sebą:)

Poniedziałek, 10 listopada 2008 · dodano: 10.11.2008 | Komentarze 5

Miała być jazda od 12, ale po małych problemach Seby z łańcuchem wyruszyliśmy z godzinnym opóźnieniem:)
W planach był jeden podjazd, a reszta stosunkowo płaska:) Dlatego ruszyliśmy jedną z ulubionych tras Seby w stronę Lubeni:) Na podjeździe po serpentynce koło Hermanowej wyszło ostatnie niejeżdżenie, gdzie Seba mnie lekko odstawił.. ale za to zjazd był piękny- 70.3km/h:DD
Pogoda nawet fajna do jazdy:) tylko wiatr trochę doskwierał podczas jazdy, ale z tym musimy się męczyć już od kilku dni.. Szkoda tylko że tak wcześnie się teraz robi ciemno i co za tym idzie chłodno, bo można by nieźle pojeździć.. no może żeby jeszcze forma była trochę lepsza..;) Ale trzeba pedałować żeby dociągnąć do tych czterech zer na koniec roku:D
Bez zdjęć..:)

Trasa: Rzeszów- Lisia Góra- Zwięczyca- Boguchwała- Budziwój- Siedliska- Lubenia- Straszydle- Hermanowa- Tyczyn- Budziwój- Rzeszów

| 09:17 wtorek, 11 listopada 2008 | linkuj Ja tam wolę jeździć w dzień.. w nocy mało widać:) W nocy jeżdżę głównie po mieście:)
| 23:35 poniedziałek, 10 listopada 2008 | linkuj Ta górka jest świetna, tylko na końcu te serpentynki to nie fajna niespodzianka czasem:p

Zrób lampki jak Miciu i w nocy śmigaj tak jak my:)
| 20:27 poniedziałek, 10 listopada 2008 | linkuj ja pewnie na zjezdzie miałem tylko z 65 km/h, no a zjazd to az tak stromy chyba nie był, jedynie wiatr nam pomógł
robin
| 20:11 poniedziałek, 10 listopada 2008 | linkuj Szkoda, że zdjęć nie macie, ale zjazd na pewno był super. Pozdrawiam
roni77
| 20:03 poniedziałek, 10 listopada 2008 | linkuj Wiatr rzeczywiście dokucza ale nie ma co narzekać bo po za tym pogoda super :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa scsie