Listopadowe jeżdżenie

Niedziela, 9 listopada 2008 · dodano: 09.11.2008 | Komentarze 4

Kolejny listopadowy dzień z niemal bezchmurną pogodą, tak więc znowu małe kręcenie w okolicach Rzeszowa:) Początkowo miało być do Łańcuta, ale po tym jak spotkałem Sebę w Malawie postanowiłem odbić na górki i później trochę żałowałem, bo "góreczka" trochę dała mi w kość ponieważ forma już dość niska no ale..:) dałem radę:)
Ze Słociny do Malawy ścigałem się z jakimś przypadkowo spotkanym rowerzystą który mnie wyprzedził w dość mocnym tempie, ale trochę mu uciekłem, no a później spotkałem Sebę, więc koniec ścigania;))
Pokręciłem się w okolicach miasta nie odjeżdżając dalej niż 10km.. było trochę walki z wiatrem, ale ogólnie przyjemnie:) zresztą jak zawsze na rowerze:D

Trasa: Rzeszów- Słocina- Malawa- Chmielnik- Kielnarowa- Tyczyn- Budziwój- Boguchwała- Zwięczyca- zalew- dom:)

Znowu tylko fotka z komórki.. widok gdzieś na górki w Chmielniku i Borówki..

| 16:03 poniedziałek, 10 listopada 2008 | linkuj A no góreczki po których zapewne w przyszłym roku będą się ścigać uczestnicy Skandii:D
| 22:18 niedziela, 9 listopada 2008 | linkuj Góreczki koło naszego Rowerowego Rzeszowa:D:D
mogilniak
| 19:14 niedziela, 9 listopada 2008 | linkuj Niezłe górki tam masz
robin
| 19:11 niedziela, 9 listopada 2008 | linkuj Jak na listopad to super wypady. Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa darzy