Tour de Rzeszów

Sobota, 20 czerwca 2015 · dodano: 20.06.2015 | Komentarze 0

Pogoda straszyła dzisiaj zapowiadanymi burzami. Zresztą niebo też nie wyglądało zbyt łaskawie, ale trzeba było nabić trochę kilometrów.
W sumie to nie wiedziałem gdzie by tu pojechać i trasa tworzyła się na bieżąco. Ruszyłem na tereny płaskie, bo bardzo dawno nie byłem w okolicach Głogowa.
Przez Trzcianę do Bratkowic, później Budy Głogowskie i Głogów Małopolski. Przez Jasionkę do Łąki i Strażowa. Dobrze szło więc stwierdziłem że można gładko dzisiaj setkę strzelić, a dodatkowo trasa już się tak jakoś ułożyła że jechałem dookoła Rzeszowa i tego miałem zamiar się już trzymać.
Zaliczyłem jeszcze podjazd na Magdalenkę i zjazd do Woli Rafałowskiej. Później przez Chmielnik i bocznymi drogami do Tyczyna. Miałem początkowo jechać na mostek linowy, ale brakło by do setki więc pojechałem na most w Zarzeczu i setka pięknie wpadła;) Ehh ta magia liczb;) No i jazda prawie bez przerwy, bo miałem ich łącznie raptem 9 minut;)