Do Strzyżowa

Niedziela, 14 czerwca 2015 · dodano: 14.06.2015 | Komentarze 0

Taki sobie rozjazd po wczorajszym. Pojechałem do Strzyżowa gdzie dzisiaj odbywał się maraton z serii Cyklokarpat i mój brat miał startować na mega.
Doturlałem się powoli wzdłuż głównej drogi z towarzyszącym mi cały czas wmordewindem, a nogi raczej mało chciały współpracować. Ustawiłem się nad mostkiem linowym i popstrykałem trochę fotek ludziom z dystansu hobby i pierwszym z mega. Jak przejechał brat to udałem się na metę i do biura zawodów. Skończył na 11 miejscu Open i 7 w kategorii.
Trochę tam posiedzieliśmy, zjadłem posiłek regeneracyjny mojego brat:P i gdy spiker słusznie zauważył że burzowe chmury zaczynają nadciągać szybko ruszyłem w drogę powrotną. Początek mozolny, ale później z biegiem czasu trochę się rozkręciłem i tempo zauważalnie wzrosło na powrocie. Zapewne przyczyniły się do tego wspomniane burzowe chmury, które wisząc na niebie niedaleko mnie przyciągnęły trochę chłodniejszego wiatru- samopoczucie od razu +100 ;)