Raniutko do Kielanówki popracować:)

Czwartek, 11 września 2008 · dodano: 11.09.2008 | Komentarze 3

Raniutko do Kielanówki popracować:) i powrót koło 17, przez cały dzień się chmurzyło i tylko raz był mały deszczyk, a oczywiście gdy ja wsiadłem na rower żeby wrócić na rower to po dwóch minutach jazdy dopadła mnie ulewa...;) a miałem tylko trochę ponad 7km do przejechania.. a tu huragan.. hektolitry deszczu, a jechać trzeba.. wróciłem oczywiście doszczętnie przemoczony;) a w butach tylko woda pluskała..;P

| 21:47 niedziela, 14 września 2008 | linkuj mam nadzieję, że ten deszczyk jutro do mnie nie przyjdzie, bo nie wiem czy jechać na rowerku do szkoły :P
| 14:59 piątek, 12 września 2008 | linkuj No ja akurat miałem wiatr w twarz.. wraz z zacinającym deszczem.. także mimo iż z Kielanówki jest w większości z górki to i tak za szybko się nie jechało..;)
| 14:17 piątek, 12 września 2008 | linkuj Heheh, a ja wtedy byłem na mieście:D ale schowałem się na przystanku. Czasem jednak da sie uciec burzy, szczególnie gdy jedzie sie z wiatrem.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asudo