Twarde postanowienie powrotu do formy..;P

Poniedziałek, 11 sierpnia 2008 · dodano: 11.08.2008 | Komentarze 4

..przynajmniej na tyle ile czas pozwoli;) choć w sumie nie jest taka najgorsza, ale gdybym jeździł regularnie przez ostatnie półtora miesiąca to byłoby dużo lepiej...:) Wyraźnie czuć braki wytrzymałościowe;PP

Dzisiaj pomimo tego że czułem trochę zmęczenie po wczorajszej dość mocnej jeździe wybrałem sie pośmigać:) i tak jakoś mnie poniosło na górki.. Zaliczyłem dwa dość mocne podjazdy (Hermanowa i Lecka- oba z blatu;PP) ale na więcej już dzisiaj nie miałem siły i tylko patrzyłem jak tu wrócić do domu bez konieczności ponownego podjeżdżania;P

Przed Tyczynem załapałem się chwilkę za autobus za którym udało się wyciągnąć 60km/h po prostej drodze:P a w Tyczynie wskoczyłem za jakąś spycharkę, za którą pojechałem aż do samego Rzeszowa gdzie najmniejsza prędkość to było 35km/h:DD Co prawda huk od niej był taki że gdy przestałem za nią jechać czułem się wyraźnie ogłuszony..;)) ale za to prędkość w granicach 40 przez parę km to już coś:DD

Rzeszów- zalew- Zwięczyca- Boguchwała- Budziwój- Hermanowa- Lubenia- Straszydle- Lecka (63.6km/h)- Białka- Błażowa Górna- Błażowa- Nowy Borek- Stary Borek- Kielnarowa- Tyczyn- Biała- Rzeszów

Aparatu nie miałem, a pogoda była super do zdjęć.. zrobiłem tylko kilka telefonem...