Setka:DDDD w końcu:DDDD

Niedziela, 10 sierpnia 2008 · dodano: 10.08.2008 | Komentarze 8

Tego mi trzeba było, bo już pewnie ze 3 miesiące nie zrobiłem takiego dystansu.. Czuję obniżenie formy przez to ze ostatnio raczej mało jeździłem.. choć może być tego nie widać po dzisiejszej "przejażdżce" ;PPP może jednak nie jest ze mną jeszcze tak źle...;P
Czas przejechania setki miałem tylko kilka minut gorszy od mojego rekordowego i było to dzisiaj coś około 3:38h choć skopało mnie trochę po nogach gdy dojechałem do domu...
Pogoda wspaniała do jazdy:) nie za ciepło, ładne niebo i prawie nie wyczuwalny wiatr:)

Trasa jakoś tak:
Rzeszów- Słocina- Malawa- Kraczkowa- Krzemienica- Czarna- Medynia Łańcucka- Medynia Głogowska- Trzeboś- Sokołów Małopolski- Turza- Mazury- Zielonka- Staniszewskie- Raniżów- Osia Góra- Dzikowiec -Werynia- Kolbuszowa- Kupno- Widełka- Głogów Małopolski- Rudno- Zaczernie- Miłocin- Rzeszów

Dwie fotki z samego początku zrobione telefonem na rynku rzeszowskim..

Kategoria >100km, Tu i tam, Fotki

| 18:40 poniedziałek, 11 sierpnia 2008 | linkuj Ale pozamulać też jest fajnie zwłaszcza, gdy ma się przednie towarzystwo:)))
Taka czy siak formę muszę trochę podciągnąć w górę;PPP bo mało było jeżdżenia ostatnio..
Pozdro dla wszystkich zaglądających! :D
| 15:40 poniedziałek, 11 sierpnia 2008 | linkuj no widze ze zaniedbales jazde na rowerze tak jak ja, no a traska terenowo spokojna, wiekszych podjazdow nie bylo ale i tak srednia na takim dystansie jest znakomita

pozdrower
| 12:03 poniedziałek, 11 sierpnia 2008 | linkuj Azbest wyrabia sie na górkach, potem takie płaszczyzny kosi na tej średniej:) Żeby tak samo jeździć trzeba mieć górki:D
| 10:35 poniedziałek, 11 sierpnia 2008 | linkuj Nie martw się Darek zawsze możemy zamulać razem, a po zamulaniu browar i też jest pięknie! :D
djk71
| 10:30 poniedziałek, 11 sierpnia 2008 | linkuj Jeszcze długo nie dorosnę do takiej średniej...
| 00:36 poniedziałek, 11 sierpnia 2008 | linkuj Znaczy sie dokładnie tą samą...
| 00:35 poniedziałek, 11 sierpnia 2008 | linkuj Oo :) a ja własnie dokładną trasę robie jutro..tzn dzisiaj:p
27 km/h to super wynik:)
| 00:30 poniedziałek, 11 sierpnia 2008 | linkuj Faktycznie spadek formy! :D
110 km ze średnią 27,50 km/h... hehe
Oj, skromy jesteś bardzo! :)

Pozdrawiam i gratuluję!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zwina