Lipiec, 2015

Suma podjazdów:19875 m

Do Będziemyśla

Piątek, 17 lipca 2015 · dodano: 17.07.2015 | Komentarze 0

Razem z Anią pojechaliśmy po pracy do teściów do Będziemyśla. Powrót już po ciemku. Przyjemnie się jechało.

Niechobrz

Środa, 15 lipca 2015 · dodano: 15.07.2015 | Komentarze 0

Takie tam kręcenie po pracy. Najpierw pod krzyż w Niechobrzu drogą którą ostatnio częściej zjeżdżałem niż podjeżdżałem. Jakoś ciężko się jechało na podjeździe. Później jeszcze kilka hopek koło Zgłobnia i Racławówki.
Dobre tempo, ale i tak jakoś mniej mocy jak w zeszłym tygodniu..

Do kolegi

Wtorek, 14 lipca 2015 · dodano: 15.07.2015 | Komentarze 0

Do Rzeszowa w odwiedziny do kolegi tylko okrężną drogą przez Przylasek z mocniejszym tempem (średnia około 26). Powrót razem z małżonką koło północy. Deszcz udało się ominąć:)

Niedzielne szutrowanie

Niedziela, 12 lipca 2015 · dodano: 12.07.2015 | Komentarze 0

Takie tam szwendanie po zapomnianych drogach. Szutry w okolicach Wielkiego Lasu Czudeckiego i później koło Zgłobnia.
Zaliczony podjazd którym jakoś nie miałem okazji jechać tudzież jechałem nim bardzo dawno temu z Zagorzyc do Bystrzycy z oznaczeniem 14%- trochę siły tam zostało.

Z górki na górkę

Sobota, 11 lipca 2015 · dodano: 11.07.2015 | Komentarze 0

Niestety dzisiaj dyżur w pracy, wiec dopiero jak wróciłem po 15 to mogłem śmignąć na rower.
W planach było parę górek i wyszło nawet całkiem dobrze. Szkoda tylko że GPS zwariował i nie zapisał większości trasy.
Najpierw podjazd na Babią Górę, później z Czudca do góry, zjazd do Wyżnego i podjazd żółtym szlakiem- jeszcze nigdy nim nie jechałem. Na początek niezła stromizna z średnio przyczepnym podłożem, ale udało się to zmiażdżyć. Później zjazd do Lubeni i podjazd w stronę Przylasku. Zjazd przez las i serpentyną znowu do góry. Przez las do Nowego Borku i z powrotem do góry na Kielnarową. Na koniec jeszcze podjazd w Hermanowej na Przylasek gdzie zaliczyłem zderzenie z dostawczakiem wyjeżdżającym z pod domu na drogę- gość w ogóle się nie zatrzymał tylko władował się prosto na drogę za krzaków. Miałem raptem z 5 metrów na wyhamowanie co skończyło się bliskim spotkaniem z jego lusterkiem i drzwiami. Na szczęście bez uszkodzeń na ciele i sprzęcie, ale takich idiotów to powinni zamykać, a nie dawać im prowadzić auta.. Na koniec jeszcze polną drogą do Budziwoja i przez mostek linowy do domu.

Trasa ręcznie zmalowana, bo nie zarejestrowała się jak trzeba..

Popracowo

Wtorek, 7 lipca 2015 · dodano: 07.07.2015 | Komentarze 0

Przejażdżka po pracy razem z Anią. Przez mostek linowy do Budziwoja i podjazd w stronę Przylasku. Najpierw spokojnie, a później dwie trzecie górki holowałem małżonkę żeby tempo było wyższe i żeby sobie potrenować z obciążeniem:P Na szczycie zobaczyliśmy zachód słońca i później zjazd koło kościoła w Lubeni i rozdzieliliśmy się żebym mógł zrobić jeszcze jedną góreczkę:) Padło na podjazd z Babicy serpentyną na Babią Górę. Tempo nawet nie najgorsze wyszło- czuć że forma powoli rośnie, bo co raz poprawiam swoje czasy na podjazdach. No i ogólnie jedzie się pod górę jakoś łatwiej i nie przytyka za bardzo;) Zjazd nie taki szybki, bo w lesie już nic nie było widać o tej porze. Na głównej kawałek jeszcze podłączyłem się za autobusem, więc do Lutoryża szybko dotarłem:) Reszta to już główną do Boguchwały.

Regeneracyjnie w upale

Niedziela, 5 lipca 2015 · dodano: 05.07.2015 | Komentarze 0

Lajtowa przejażdżka przy żarze lejącym się z nieba w ramach regeneracji po wczorajszej wyrypie. Jeszcze cieplej niż wczoraj i zero ruchu powietrza..
Pojechałem sobie do Rzeszowa, zjadłem kebaba i wróciłem;) W fontannie multimedialnej więcej dzieci niż wody;)

• Podjazdy 1900m

Pogórze Przemyskie

Sobota, 4 lipca 2015 · dodano: 05.07.2015 | Komentarze 0

Nie miałem jakiegoś konkretnego pomysłu na dzisiejszą jazdę, ale miałem ochotę pojeździć po jakichś trochę dalszych górkach.
Padło na Pogórze Przemyskie. Bez konkretnego planu pojechałem w stronę Dynowa i zostawiłem auto w Dąbrówce Starzeńskiej koło ruin zamku. Na początek wybrałem podjazd przez Przełęcz Kruszelnicką i drogą pod cerkiew w Piątkowej, a później miało się zobaczyć;) Po wizycie pod cerkwią stwierdziłem że spróbuje podjechać drogą obok niej i na szczycie wbić się na niebieski szlak.
No i się zaczęło.. podjazd drogą zwózkową dawał nieźle popalić. Do tego oczywiście jak to na suszę- mnóstwo błota;) tak że zasysało koło na głębokość 20 cm. Przez to trzeba było co kawałek zasuwać z buta:/ Przebrnięcie 10 km zajęło mi ponad godzinę i irytacja rosła z każdym kolejnym kilometrem. Mnóstwo gałęzi i jeszcze więcej błota- takie warunki chociaż poruszałem się już wzdłuż szlaku. Jeżeli gdzieś jest poprowadzony szlak to powinni zabronić wjeżdżać tam ciężkiemu sprzętowi.
Nad Kotowem dojechałem do szutrowej drogi i mocno się zastanawiałem czy stamtąd nie zjechać, ale dalszym ciąg wzdłuż pola wyglądał lepiej więc uderzyłem dalej szlakiem przez Piaskową do Sufczyny. W lesie dużo lepiej nie było, ale przynajmniej dało się jechać trochę więcej niż na poprzednim odcinku. W Sufczynie odpuściłem sobie dalszy ciąg szlaku i zjechałem do Birczy. Miałem tam kupić wodę, ale oczywiście zapomniałem. Przypomniało mi się to podczas podjazdu serpentynami w Woli Korzenickiej. Na szczycie podjeżdżam jeszcze zobaczyć ukryte lotnisko i zmierzam do Trójcy. Po drodze ratuje mi tabliczka z napisem: " Do punktu czerpania wody". Odbijam nad pobliski potoczek i uzupełniam bidon, oraz schładzam się trochę wodą, bo słońce zaczyna co raz bardziej przypiekać.
Z Trójcy jadę do Arłamowa kompletnym odludziami. Wymyśliłem sobie że podjadę pod ośrodek w Arłamowie od tyłu i nawet się udało, ale na górze okazuje się że brama jest zamknięta i nie ma jak przedostać się naokoło. Ostatecznie trzeba było zjechać z powrotem na dół i podjechać jeszcze raz.. Myślałem chwilę o Połoninkach Kalwaryjskich, ale to że miałem już 70 km przejechane i drugie tyle do auta przekonało mnie do skrócenia trasy, tak więc zjechałem asfaltem do Makowej. Tutaj w końcu uzupełniłem trochę zapasy wody w sklepie i ruszam dalej do Rybotycz na żółty szlak w celu zdobycia Kopystańki. Jazda szutrówką całkiem przyjemna, ale droga polna prowadząca już na szczyt masakra- jakby ktoś ją zaorał i na tym wyrosła trawa do tego nachylenie ~15%. Trochę mnie zniszczyła na końcówka. Na górze odpoczynek z podziwianiem widoków naokoło. Całkiem fajny punkt widokowy.
Zjeżdżam do Brylińców droga którą przejął płynący z góry strumyk- przynajmniej trochę obmyłem rower;) Od teraz myślę już o powrocie do auta bo już prawie setka na liczniku. Myślałem żeby przedostać się na drugą stronę Sanu i tam spokojnie dojechać, ale przeprawa promowa nieczynna, bo budują tam most, a mostek który mijałem trochę dalej nieczynny z powodu remontu. Tak dojeżdżam w końcu do mostu w Iskani. Stwierdzam jednak że teraz już nie opłaca mi się jechać drugą stroną, więc jadę końcówkę tą samą drogą co początek, czyli przez Przełęcz Kruszelnicką. Po drodze jeszcze zaczyna mi odcinać prąd, bo za mało jadłem w drugiej części trasy. Wciskam w siebie na siłę snicersa i popijam resztkami wody. Kawałek dalej zaczyna się jechać trochę lepiej, ale pod górkę już brakuje mocy. Na szczęście ostatnie kilometry to już zjazd do Dąbrówki.
Trasa wyszła całkiem niezła chociaż układana na bieżąco, do tego niedużo brakło do 2000 w pionie, no i słońce które naprawdę nieźle dawało popalić. Mimo to skończyłem ją w dużo lepszym stanie niż podczas ostatniej upalnej setki.
I przejechałem spory kawał Pogórza Przemyskiego!

Niewiele zdjęć dzisiaj zrobiłem, ale wrzucam kilka poglądowych:

Dzisiejszy wyjazd sponsorował:

Widoki z Kopystańki- w tle już Ukraina © azbest87

Ze znajomymi

Czwartek, 2 lipca 2015 · dodano: 02.07.2015 | Komentarze 0

Razem z Anią pojechaliśmy do Rzeszowa, tam dołączyli do nas kolejni i w piątkę pojechaliśmy na Rocha. Trochę gadania i się rozdzielamy. Ja z Anią jedziemy przez Matysówkę do Tyczyna, Budziwój i przez mostek linowy do Boguchwały. Dzień ciepły, ale po zachodzie słońca zrobiło się trochę chłodno.

Parę góreczek po pracy

Środa, 1 lipca 2015 · dodano: 01.07.2015 | Komentarze 0

Takie tam po pracy.. udało się poprawić parę czasów na podjazdach.  Ogólnie jechało się dość przyjemnie.