Z górki na górkę

Sobota, 11 lipca 2015 · dodano: 11.07.2015 | Komentarze 0

Niestety dzisiaj dyżur w pracy, wiec dopiero jak wróciłem po 15 to mogłem śmignąć na rower.
W planach było parę górek i wyszło nawet całkiem dobrze. Szkoda tylko że GPS zwariował i nie zapisał większości trasy.
Najpierw podjazd na Babią Górę, później z Czudca do góry, zjazd do Wyżnego i podjazd żółtym szlakiem- jeszcze nigdy nim nie jechałem. Na początek niezła stromizna z średnio przyczepnym podłożem, ale udało się to zmiażdżyć. Później zjazd do Lubeni i podjazd w stronę Przylasku. Zjazd przez las i serpentyną znowu do góry. Przez las do Nowego Borku i z powrotem do góry na Kielnarową. Na koniec jeszcze podjazd w Hermanowej na Przylasek gdzie zaliczyłem zderzenie z dostawczakiem wyjeżdżającym z pod domu na drogę- gość w ogóle się nie zatrzymał tylko władował się prosto na drogę za krzaków. Miałem raptem z 5 metrów na wyhamowanie co skończyło się bliskim spotkaniem z jego lusterkiem i drzwiami. Na szczęście bez uszkodzeń na ciele i sprzęcie, ale takich idiotów to powinni zamykać, a nie dawać im prowadzić auta.. Na koniec jeszcze polną drogą do Budziwoja i przez mostek linowy do domu.

Trasa ręcznie zmalowana, bo nie zarejestrowała się jak trzeba..