Napędu kończenie, czyli jak wbić sobie śrubę w kolano;)

Sobota, 25 kwietnia 2015 · dodano: 27.04.2015 | Komentarze 0

Akurat wypadła mi sobota pracująca, więc na rower wybrałem się dopiero po powrocie z roboty. Na szczęście jeszcze było sporo czasu żeby pojeździć. Gorzej z samopoczuciem, bo coś siadło mi na gardło i jego ból średnio pomagał w jeździe. Dlatego zacząłem spokojnie po płaskim później po małych hopkach, aż w końcu uderzyłem w stronę Niechobrza.
Jechało się co raz lepiej, aż do czasu gdy chciałem mocniej pocisnąć pod górkę i stanąłem na pedałach. Umierający napęd wydał z siebie charakterystyczny dźwięk przeskakującego łańcucha, a moje kolano ze sporą siłą wylądowało na kierownicy. Uderzenie było na tyle silne że śrubka od klamki hamulca dość gładko weszła w skórę na kolanie brudząc się trochę czerwoną mazią. Z miejsca odechciało mi się jechać zwłaszcza że lewa noga odmówiła posłuszeństwa. Z racji że jednak do szczytu nie było już tak daleko to pedałując praktycznie jedną nogą przejechałem koło krzyża i odpuszczając dalszą jazdę udałem się do domu zjazdem przez Mogielnicę.
Na szczęście nic poważnego się nie stało- trochę krwi i mocno zbite kolano, które spowodowało moje kuśtykanie przez dwa dni.
Co do napędu to już mam prawie wszystkie części które chcę wymienić, więc za niedługo będę mógł dalej śmigać nie niepokojony przez łańcuch.