3 góreczki

Środa, 15 kwietnia 2015 · dodano: 15.04.2015 | Komentarze 0

Dzień wolny który myślałem że wykorzystam na rower. Rano się budzę i.. pada. W związku z tym zająłem się innymi pierdołami i pojechałem zabrać od rodziców rower, który zakupiłem dla małżonki ;) Używany Kellys, ale całkiem spoko- będzie jej dobrze służył.
Skręcenie i poustawianie wszystkiego poszło szybko i sprawnie. Teraz już nie ma wyboru- musi jeździć:P
W międzyczasie pogoda się poprawiła, więc plan obskoczenia paru góreczek żeby powoli wskrzesić moją formę udało się wprowadzić w życie.
Standardowo trasa układała się na bieżąco. Na początek Przylasek, później skok do Straszydla i na Sołonkę o której ostatnio czytałem u Włochatego. Ja co prawda już tam podjeżdżałem, ale dawno temu. Trzeba przyznać że nachylenie zacne:)
Zjazd do Barczyki i kawałek główną. W końcu wiatr zmienił się na tylni, bo do tej pory kawałkami nieźle przeszkadzał przez co nawet na zjazdach nie dało się mocniej rozbujać.
Powoli kierunek do domu, ale jeszcze sił starczyło na podjazd serpentynami koło kościoła w Lubeni.
Dzisiaj poczułem małe przełamanie, bo w końcu jechało się trochę lżej niż ostatnimi czasy. Oby tak dalej:)