Tańczący z burzami..

Wtorek, 18 czerwca 2013 · dodano: 18.06.2013 | Komentarze 0

Po całym dniu w biurze z klimatyzacją wyjście za zewnątrz mogłem porównać do wejścia do piekarnika- to odczucie oprócz temperatury na zewnątrz wzmagał zapach wypalanych trawa naokoło;)
Także ochota na rower trochę zmalała, a dodatkowo z okolic Jasła zaczęła nadciągać nad Krosno mało optymistycznie wyglądająca chmura burzowa. Mimo wszystko jednak ruszyłem swój tyłek na rower.
Pierwsze kilometry to trochę męka- gorąc i mega duszno- jak to przed burzą, tak więc ucieczka z Krosna przed chmurą co skończyło się tym że wjechałem między dwie inne chmury burzowe;) Na szczęście udało mi się przejechać idealnie między nim, aż do Frysztaka. Tam zerwał się mocny burzowy wiatr, a z nad górek Czarnorzecko - Strzyżowskiego Parku Krajobrazowego wyszła nie lada chmurka, która całą okolicę skryła w mroku. Chmura ewidentnie obrała kierunek w stronę Krosna, czyli identyczny jak mój..
Zaczęło się ciśnięcie do domu żeby zdążyć przed burzą w czym huraganowe podmuchy wiatru wcale nie pomagały. Wiatr przybierał tym większą siłę im bliżej byłem domu. Ostatnie kilometry to już prawdziwe zmagania z jego natarczywością. Chociaż cisnąłem przez całą trasę to najbardziej wymęczyło mnie parę ostatnich kilometrów, a koło 40 km jeszcze była średnia ponad 27.
Tak czy owak dotarłem z powrotem bez żadnego uszczerbku ze strony burz i deszczu:) chociaż widziałem że w Krośnie w międzyczasie trochę polało.