Odrzykoń i takie tam..

Piątek, 7 czerwca 2013 · dodano: 07.06.2013 | Komentarze 0

Kolejny dzień gdy burze rządziły w okolicy i znowu akurat po pracy sobie odpuściły, więc mogłem bez większych problemów pośmigać po okolicy.
Jakoś nie miałem koncepcji na trasę, więc na początek tak jak wczoraj z tym że dzisiaj zaliczam podjazd pod zamek w Odrzykoniu- niczego sobie górka- 200m w pionie. No i pięknie widoczki naokoło spotęgowane przedstawieniem z chmur na niebie- było na co popatrzeć.
Na górze decyduje się zjechać trochę w dół i odbić w boczną drogę którą jeszcze nie jechałem, a miałem ochotę się jeszcze pomęczyć. I to był strzał w dziesiątkę jeśli chodzi o chęć zmęczenia;) Odcinki spokojnie ponad 15% tak że już mi zaczynało przednie koło podnosić. Ale na górze dalej było mi mało, dlatego odbiłem w stronę głównej drogi idącej na Barwinek i nią dojechałem do Miejsca Piastowego zaliczając po drodze v-max. Stamtąd do Krosna nie miałem ochoty wracać główną, więc jeszcze bocznymi drogami przez Wrocankę i Głowienkę.
Udało się trochę zmęczyć do czego przyczyniło się na pewno to że parę razy pod górkę pocisnąłem na stojąco:)
Moja najdłuższa trasa jaką się udało zrobić po pracy;)