Marzec, 2011

Na zajęcia

Niedziela, 20 marca 2011 · dodano: 20.03.2011 | Komentarze 0

Tylko na zajęcia i z powrotem. Ciężko było na nich wysiedzieć, gdy za oknem pojawia się słońce tym bardziej, że to przecież weekend! Na więcej niestety nie ma dzisiaj czasu..

W końcu tysiaczek

Sobota, 19 marca 2011 · dodano: 19.03.2011 | Komentarze 2

Pierwszy tysiąc w tym roku w końcu przekroczony! Myślałem że będzie szybciej, ale ogrom obowiązków i różnych zajęć, który teraz mam na głowie w znacznym stopniu ograniczył moje możliwości jeśli chodzi o jazdę na rowerze. Dzisiaj wygospodarowałem sobie czas odpuszczając jedne ćwiczenia na podyplomówce, no ale kiedyś trzeba wykorzystać te nieobecności:P
Dzisiaj co prawda cały dzień deszcz wisiał w powietrzu i choć trochę straszył podczas jazdy to udało się przejechać na sucho:) Zaliczyłem dwie nie takie najgorsze góreczki i do domu.

Na ściankę

Środa, 16 marca 2011 · dodano: 16.03.2011 | Komentarze 0

Miałem pojeździć dzisiaj więcej, ale niestety inne zajęcia i obowiązki mnie od tego odwiodły. Skończyło się tylko na tym, że pojechałem obwodnicą na ściankę wspinaczkową na śmigaczu i później wróciłem przez centrum. Ogólnie nawet nieźle wymęczyłem ręce przez ponad 3 godziny wspinania;)
Następna jakaś jazda pewnie dopiero w sobotę jeżeli pogoda pozwoli.

Z kumplami na Matysówkę

Poniedziałek, 14 marca 2011 · dodano: 14.03.2011 | Komentarze 2

Znowu ładna pogoda, więc zadzwoniłem po Buba żeby pójść na rower, a o dziwo udało się dzisiaj pojechać, aż w czterech:) Dołączył jeszcze Artur i Krystian. I tak razem najpierw przez miasto w stronę Białej. Tam podjazd 17% na Matysówkę, gdzie zatrzymuje się przede mną samochód i wysiada z niego.. Seba:D Był polować na ładne widoki, ale musiał się zadowolić tylko tym, że nas spotkał:P Później przejazd Łanami do końca i zjazd ze Słociny. I jeszcze skok na Ofiar Katynia gdzie się umówiłem w sprawie kupna kasety:) Trzeba wymienić części napędu, bo już łańcuch zaczyna przeskakiwać i za niedługo nie będzie się dało jeździć.

Piękna pogoda i wietrzne zmagania

Niedziela, 13 marca 2011 · dodano: 13.03.2011 | Komentarze 5

Od wczoraj w okolicach Rzeszowa widać w końcu nadchodzącą wiosnę, zwłaszcza w pogodzie i dzięki temu w znikającym śniegu, który już praktycznie cały się stopił:)
Wczoraj co prawda nie mogłem skorzystać z tej pogody na rowerze, ale przydała się ona bardzo dobrze podczas wspinaczki na Połoninę Wetlińską:D Dziś mimo wiszącej nade mną konieczności pisania pracy mgr jednak musiałem choć trochę pojeździć. Skoczyłem sobie po okolicznych górkach zaliczając podjazd przez Kielanówkę, pod krzyż w Niechobrzu i na Lubenię. Cały wyjazd pod znakiem masakrycznego wiatru.. w Niechobrzu na górze to myślałem, że mi jechać nie pozwoli, a na zjeździe do Czudca ledwie się do 40 rozpędziłem, gdzie normalnie można pojechać koło 60. W sumie to więcej tez wiatr mi dzisiaj przeszkadzał niż pomagał, ale i tak się super jeździło. No i widoczki piękne na górkach:)
Ogólnie przyjemnie:)

Dzisiaj nie zrobiłem żadnego zdjęcia dlatego wrzucam chociaż jakieś fotki z wczorajszego łażenia:

Połonina Caryńska widziana z nad Chatki Puchatka © azbest87

Smerek i Połonina Wetlińska widziane z pod Chatki Puchatka © azbest87

Kategoria 50-100km, Fotki, Tu i tam

Ścianka

Środa, 9 marca 2011 · dodano: 09.03.2011 | Komentarze 0

Rowerem na ściankę wspinaczkową. Miałem jechać ostrym, ale brat przykręcił do niego spd-y od szosy. Wziąłem śmigacza w którym okazało się, że jest mało powietrza, więc pojechałem na PKS pod kompresor, a tam nie ma końcówki do pompowania:/ Tak więc prawie na flaku przez całe miasto na polibudę- nieźle się przez to zmachałem. Powrót już przyjemniejszy, bo było chłodniej:P
Łącznie dzisiaj ponad 2,5h roweru i 2,5h wspinaczki na ściance.. teraz normalnie padam;) ale przyjemnie tak się zmęczyć;)
Jutro pogoda ma się trochę popsuć, więc tylko basen w planach- taki odpoczynek:P

Na Przylasek

Środa, 9 marca 2011 · dodano: 09.03.2011 | Komentarze 2

Takie tam korzystanie z pogody.. ;) Dwie góreczki w okolicy, fajne widoczki itp. No i temperatura w końcu taka, że nie zmarzłem:D tylko pojechałem bez picia i pod koniec już mnie nieźle suszyło.
Ewidentnie widać braki w formie.. zwłaszcza patrząc na tempo podjazdów, no ale cóż- to dopiero początek sezonu dla mnie. Teraz trzeba jeździć, jeździć, jeździć:)

W sumie dzisiaj mija 4 lata od rejestracji na BS:) Taki mały jubileusz;)

W Dniu Kobiet kółko po okolicy

Wtorek, 8 marca 2011 · dodano: 08.03.2011 | Komentarze 0

W pierwszych słowach chciałem złożyć najserdeczniejsze życzenia wszystkim Paniom w dniu ich święta:) a zwłaszcza tym które od czasu do czasu zapuszczają się na tego "pożal się Boże" bloga;P

A wracając do jazdy to.. chyba w końcu nadchodzi tak długo wyczekiwana przeze mnie wiosna:D Mam nadzieję że spełnią się te wszystkie prognozy pogody;)
Dzisiaj piękne, błękitne i bezchmurne niebo szybko zmobilizowało mnie do ruszenia swojego tyłka na siodełko, chociaż mam parę innych zajęć i wypad na basen w planach, ale nie dało się wysiedzieć w domu:) Tak więc wyszła taka mała pętelka po okolicy z dwiema góreczkami i rozejrzeniem się jakie są postępy w budowie autostrady. Niestety słońce nie przełożyło się jakąś wyższą temperaturę i za miastem dalej w najlepsze wszędzie leży śnieg. Nie ukrywam, że mam go już serdecznie dość!
Na koniec jeszcze pojechałem na myjnię z planem umycia roweru, ale jak zobaczyłem kolejkę to zrobiłem tylko szybkie w tył zwrot;) Może jutro tam pojadę;)

Kategoria Tu i tam, 0-50km

Rozruch po przerwie

Sobota, 5 marca 2011 · dodano: 05.03.2011 | Komentarze 0

Zima jakby lekko odpuściła, więc po dłuższej przerwie trzeba było przewietrzyć Kiubka;) Co prawda śniegu dalej wszędzie pełno, albo wszędobylskiej ciapy, ale przynajmniej w końcu temperatura skoczyła wyżej niż znienawidzone przeze mnie zero;)
Pojechałem z bratem na pętelkę po okolicy. Wiatr trochę denerwował, a do tego mój brat ma już sporo kilometrów wyjeżdżone w tym roku, gdy dla mnie sezon praktycznie zaczyna się od nowa, więc on cisnął trochę mocniej niż w tej chwili pozwala na to moja forma:P No ale jakoś się jechało, a druga połowa trasy to już spokojniejsza jazda.
Oczywiście obaj wróciliśmy cali brudni. Myślałem o skoczeniu na myjnię z rowerem, ale stwierdziłem, że mi woda zamarznie na rowerze:P Umyje go innym razem;)
Ogólnie jak na jazdę po przerwie to nie najgorzej, ale i tak nie mogę się doczekać ładniejszej pogody, wyższej temperatury i co najważniejsze- braku śniegu!

• Temperatura -7.0°C

Na ściankę

Środa, 2 marca 2011 · dodano: 02.03.2011 | Komentarze 0

Nie chciało mi się tłuc autobusami, więc pojechałem na ściankę wspinaczkową rowerem, a później jeszcze w okolice rynku na jedno piwko ze znajomymi:) Powrót przy odczuwalnym mrozie:P