W Dniu Kobiet kółko po okolicy

Wtorek, 8 marca 2011 · dodano: 08.03.2011 | Komentarze 0

W pierwszych słowach chciałem złożyć najserdeczniejsze życzenia wszystkim Paniom w dniu ich święta:) a zwłaszcza tym które od czasu do czasu zapuszczają się na tego "pożal się Boże" bloga;P

A wracając do jazdy to.. chyba w końcu nadchodzi tak długo wyczekiwana przeze mnie wiosna:D Mam nadzieję że spełnią się te wszystkie prognozy pogody;)
Dzisiaj piękne, błękitne i bezchmurne niebo szybko zmobilizowało mnie do ruszenia swojego tyłka na siodełko, chociaż mam parę innych zajęć i wypad na basen w planach, ale nie dało się wysiedzieć w domu:) Tak więc wyszła taka mała pętelka po okolicy z dwiema góreczkami i rozejrzeniem się jakie są postępy w budowie autostrady. Niestety słońce nie przełożyło się jakąś wyższą temperaturę i za miastem dalej w najlepsze wszędzie leży śnieg. Nie ukrywam, że mam go już serdecznie dość!
Na koniec jeszcze pojechałem na myjnię z planem umycia roweru, ale jak zobaczyłem kolejkę to zrobiłem tylko szybkie w tył zwrot;) Może jutro tam pojadę;)