Lipiec, 2009

Okolice..

Sobota, 18 lipca 2009 · dodano: 18.07.2009 | Komentarze 3

Najbliższe okolice Rzeszowa: zalew, Zwięczyca, kładka w Boguchwale i powrót przez Budziwój.. strasznie gorąco.. w środku dnia w cieniu jakieś 32 stopnie:O jak ja jechałem jakieś 30.. a do słońca patelnia.. ciężko się jeździ w takich warunkach, zwłaszcza że jeszcze denerwuje mnie trzeszczący suport.. dają o sobie znać wytarte łożyska:/ długo się nie da tak jeździć..

Do Rzeszowa

Czwartek, 16 lipca 2009 · dodano: 16.07.2009 | Komentarze 1

Powrót z Soniny do Rzeszowa.. znowu gorąco.. i maksymalnie pogryziony przez komary.. już wszystko mnie swędzi..;/ do tego suport wydaje dźwięki zażynanego kota:P chyba długo już nie pociągnie..;/

Do Soniny

Środa, 15 lipca 2009 · dodano: 16.07.2009 | Komentarze 0

Strasznie gorąco dlatego pojechałem sobie powolutku. Przejazd do koleżanki do Soniny koło Łańcuta.. wieczorkiem ognisko dlatego powrót dopiero na drugi dzień:P

Miało być tylko kawałek po mieście..;)

Wtorek, 14 lipca 2009 · dodano: 14.07.2009 | Komentarze 2

Wychodząc na rower miałem w planach tylko standardową pętelkę po mieście, ale parę zbiegów okoliczności popchnęło mnie kawałek dalej;)
Najpierw przed zaporą spotkałem Przemka, który akurat jechał w stronę zalewu taki więc pojechaliśmy razem z zamiarem wyjechania kawałek za miasto w stronę mostku linowego w Boguchwale. Zamiast wracać stamtąd bocznymi drogami udalismy się jeszcze do Tyczyna i dopiero w tedy przez Budziwój do Rzeszowa. Jadąc przez centrum zadzwonił Mateusz czy nie mam ochoty na chwilę jazdy po mieście:) Poczekałem na niego na ulicy 3 Maja i ruszyliśmy jeszcze wieczorową porą nad zalew i Lisią. Komary cięły już niemiłosiernie i muszę przyznać że dzisiaj od rana nakarmiłem przynajmniej kilkanaście tych owadów:/

Pałac w Tyczynie © azbest87

Powrót do Rzeszowa

Poniedziałek, 13 lipca 2009 · dodano: 13.07.2009 | Komentarze 6

Dziś powrót do domu znacznie wydłużoną drogą, bo zamiast trzydziestukilku kilometrów nazbierało się ich aż 80:D
Początkowo obrałem kierunek na Mielec i się nawet nie zastanawiałem czy tam nie zawitać, ale burzowe chmury nie zniechęciły.. odbiłem w lasy, aż w końcu niedaleko Niwisk dopadła mnie ta burza.. Na szczęscie zdążyłem w porę wyjechać z lasu i schować się na przystanku:) na przeciwko którego jak się po chwili okazało była zagroda a w niej.. sarny:) Ktoś je chodował i były oswojone:) bo z ciekawością podchodziły do siatki, gdy robiłem im zdjęcia:) Po deszczu wyszło ładne słoneczko, ale niestety wszystko było mokre, a zwłaszcza leśne, piaskowe drogi którymi miałem dojechać do Bliznej. Mokry piasek strasznie się do wszystkiego lepił, a do tego moje opony mają skłonność do wyrzucania go w dużych ilościach w powietrze;) przez co od kolan w dół wszędzie czułem piach;) Wieś Blizna jak się okazało to miejsce niemieckiego poligonu z czasu drugiej wojny światowej gdzie prowadzono testy rakiety V1, a następnie rakiety V1 i V2 były odpalane w kierunku róznych miast na północy i sięgały niemal Warszawy.
Po dłuższym gubieniu się po lesie;) wyjechałem w miejscowości Ocieka-Sadykierz gdzie przy drodze jakiś gość z żoną i synkiem się mnie pytał czy nie wiem gdzie są poniemieckie bunkry, które miały służyć jako obrona Blizny, bo chciał je pooglądać, ale ja pierwszy raz tam byłem;) Za to on mi pokazał że niedaleko drogi znajdują się dwa takie bunkry:) Miły gość:) Bunkry były już trochę zniszczone i podtopione, ale zawsze warto zobaczyć:) Z Blizny chciałem wyjechać żółtym szlakiem, ale jak zwykle bardzo szybko go zgubiłem i przez to miałem dłuższą chwilę szwędania się po lesie;) Dalej to już powolne wracanie do Rzeszowa jadąc cały czas na wschód;) z w międzyczasie półgodzinnym poszukiwaniem jakiegoś sklepu;) (ale byłem głodny i chciało mi się pić;)

Kolbuszowa- Świerczów- Siedlanka- Trześnik- Przyłęk- las- Niwiska- Podkościele- las- Blizna- las- Ocieka- Żdżary- Kamionka- Cierpisz- Czarna Sędziszowska- Czekaj- Bratkowice- Mrowla- Rudna Wielka- Dworzysko- Rzeszów

Trochę fotek:

Kategoria 50-100km, Fotki, Tu i tam

Z Martą

Niedziela, 12 lipca 2009 · dodano: 13.07.2009 | Komentarze 4

Przyjemna niedzielna przejażdżka z Martą po okolicach Kolbuszowej Wymęczyłem biedną, ale w sumie to całkiem nieźle dała sobie radę:) biorąc pod uwagę, że nie jeździ na co dzień:) i to nawet las przejechała mimo raczej szosowego sprzętu:)

Kolbuszowa- Nowa Wieś- Jastrzębia Góra- Siedlanka- Izdebnik- Dąbrówka- Świerczów- Kolbuszowa

I parę fotek z przejażdżki:)

...;) © azbest87

Sobie jadę..;) © azbest87

Chwila odpoczynku gdzieś w lesie.. © azbest87

Do Kolbuszowej..:)

Sobota, 11 lipca 2009 · dodano: 13.07.2009 | Komentarze 3

Dojazd do Kolbuszowej bocznymi drogami w związku z zaproszeniem na weekend od Marty:):* Pogoda zachęcająca do jazdy:) chociaż wiatr trochę denerwował, bo praktycznie prawie cała trasa z wmordewindem;)
Rano najpierw myjnia i zmycie kilkumiesięcznego błota:P a później oczywiście poniosło mnie po polach w Przybyszówce i wylądowałem na jakichś błotnych drogach..;) żeby się za bardzo nie pobrudzić to jechałem tempem piechura;P W Mrowli schowałem się za jakimś kolażem i pociągnąłem tak do Bratkowic:) w tym miejscu podziękowania dla niego kimkolwiek jest:) bo sam pod wiatr nie dał bym rady jechać około 30;) jakiś taki słaby byłem;P Gdzieś na początku Czarnej Sędziszowskiej skręciłem w lewo tylko dlatego że.. zobaczyłem nowy asfalt:P chociaż droga wychodziła gdzieś w pola;P ostatecznie okazało się że dojechałem do sztucznego jeziora gdzie był wydobywany piasek, a teraz jest to wszystko zalane. Choć wydobycie dalej trwa to jednak ludzie się tam wakacjują;) i nawet widziałęm jak pływali na deskach:) Później jakimiś bocznymi drogami po dziurach;P aż do Kolbuszowej:)

Rzeszów- Dworzysko- Rudna Wielka- Mrowla- Bratkowice- Czekaj- Czarna Sędziszowska- Cierpisz- Przedbórz- Domatków- Brzezówka- Kolbuszowa Górna- Kolbuszowa

Fotki z trasy:

Serfer;) © azbest87

Cierpisz- kolejne jeziorko po drodze:) jak widać raj dla wędkarzy;) © azbest87

Konik:) © azbest87

W końcu jakieś normalne zdjęcia na blogu;) a nie komórkowe;)

Kategoria 0-50km, Fotki, Tu i tam

Takie sobie plątanie..

Środa, 8 lipca 2009 · dodano: 08.07.2009 | Komentarze 0

Taki standard.. zalew i te sprawy;)

Po lasach..

Wtorek, 7 lipca 2009 · dodano: 07.07.2009 | Komentarze 4

Dzisiaj wypad z bratem, jazda w dużej cześci po lasach- zaczynając od tego w Bratkowicach, kończyc gdzies w terenach Głogowskich:) Trzeba przyznać że bratu nawet dał radę choć coś mówi, że traz czuje nogi;P Trzeba wyrabiać mu formę:P
Wychodząc na rower spodziewałem się że może zacząć padać, bo chmury na niebie raczej nie wyglądały na przyjazne;) jednak ładnie się wypogodziło i później słoneczko nieźle przygrzewało;)
Najpierw pojechaliśmy nad kąpielisko w Bratkowicach:) pochodziliśmy trochę w wodzie, co biorąc pod uwagę dość wysoką temperaturę w słońcu stanowiło bardzo przyjemny element:) później gdzieś tam lasami do stawów w środku lasu w Rezerwacie Zabłocie;) Gdzie było sporo wody;) błota i jeszcze więcej komarów; Po drodze nadziałem się też na kozaka:) (takiego grzyba- nie mylić z ludźmi;P) Następnie gdzieś tam na ukos, na ukos, aż do Głogowa i znowu w las, koło lotniska (akurat startował samolot:) i bocznymi drogami do domu:)

Trasa: Rzeszów- Przybyszówka- szustrem do Rudnej- Mrowla- Bratkowice- Rezerwat Zabłocie- Poręby Kupieńskie- Zacinki- Budy Głogowskie- Styków- Głogów Młp.- Rezerwat Bór Głogowski- Tajęcina- Zaczernie- Rzeszów

I coś tam z komórki:

Kąpielisko w Bratkowicach © azbest87

Stawy w lesie © azbest87

Rezewat Zabłocie © azbest87

Kozak:D © azbest87

Droga gdzieś koło lotniska © azbest87

Oo i właśnie zauważyłem że przekroczyłem 2000km w tym roku:) lepiej późno niż wcale;)

Takie łooo..;)

Poniedziałek, 6 lipca 2009 · dodano: 06.07.2009 | Komentarze 0

Tylko po mieście oczywiście do tego zalew i Lisia.. nic ciekawego.. dalej dość ciepło.. rower trzeszczy jakby miał się rozpaść;) coś w suporcie, ale nie mam klucza do suportu Hollowtech II..:/