Opalanie...;P

Czwartek, 3 lipca 2008 · dodano: 03.07.2008 | Komentarze 6

Pomimo dość mocno przygrzewającego słoneczka wybrałem się na trasę w okolice Łańcuta:) Z racji że było bardzo ciepło nie chciało mi się za bardzo spieszyć;) dlatego jazda była raczej spokojna:)
Dzisiaj dwa punkty trasy były warte uwagi. Jedno to mały skansen w Markowej ze starą chatką i równie starą zabudową:)
Natomiast drugim punktem był park zamkowy w Łańcucie:) gdzie można było dzisiaj spotkać kilka osób ćwiczących grę na skrzypcach lub wiolonczeli ostawionych w różnych miejscach co podczas jazdy po parku tworzyły wyjątkowy klimat:))

Postanowiłem złapać dziś trochę promieni, więc wystawiłem się do słoneczka:D no i lekko mnie przybrązowiło;PP jeszcze parę razy i może się opalę ;PP (tzn nie będę miał typowo rowerowej opalenizny;PP), może skóra nie zejdzie..;PP

Trasa: Rzeszów- Słocina- Malawa- Kraczkowa- Albigowa- Markowa- Sonina- Łańcut- Wola Dalsza- Wola Mała- Palikówka- Łukawiec- Terliczka- Trzebownisko- Rzeszów

Kilka zdjęć z dzisiejszego focenia:))

Kategoria Tu i tam, 50-100km, Fotki

DARIUSZ79
| 22:34 piątek, 4 lipca 2008 | linkuj innny wypad i inne foty nieziemskie kliamty :D Pozdr DAriusz
Boo | 20:01 piątek, 4 lipca 2008 | linkuj Typowo rowerowa opalenizna i tak jest najlepsza :)
Białe dłonie i brąz do połowy bicepsa od razu zdradza "profesję", podczas gdy całość brązowa wygląda jak mister samoopalacz ;P
| 19:24 piątek, 4 lipca 2008 | linkuj Fajny ten las na horyzoncie na 1 zdjęciu :D

| 00:14 piątek, 4 lipca 2008 | linkuj Nawet tak bardzo nie zgrzało;PP tylko czasu nie miałem:)
Misieq
| 21:13 czwartek, 3 lipca 2008 | linkuj Za bardzo zgrzało żeby pisać :p ?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa aoree