Udało się dzisiaj trochę pojeździć:)

Wtorek, 24 czerwca 2008 · dodano: 24.06.2008 | Komentarze 1

Najpierw jakieś 18km po mieście, czyli jeżdżenie z miejsca na miejsce..:) W tym czasie pogoda nie była za bardzo zachęcająca ponieważ całe niebo było ciągle w chmurach, ale gdy załatwiłem co chciałem to akurat pięknie się wypogodziło co od razu wywołało u mnie chęć wyskoczenia gdzieś za miasto:D

Na początek przez miasto nad zalew, następnie bocznymi dróżkami przez Zwięczycę i Boguchwałę do dziadków do Lutoryża. Tam mała przekąska i ruszyłem dalej na Grochowiczną. Stamtąd zjazd czarnym szlakiem do Czudca i dalej: Podzamcze, Wyżne, Babica, Lubenia, podjazd na górkę:) i zjazd do Budziwoja (60km/h), a stamtąd już do Rzeszowa. W Budziwoju wyprzedziłem jakiegoś szosowca, ale cwaniak siadł mi na koło O.o jakby nie mógł sobie poradzić na szosie z góralem;P więc przez cały Budziwój nie schodziłem poniżej 35km/h.. Zmęczyła mnie taka jazda, ale gdzieś po 4km w końcu odpadł;PP a może skręcił gdzieś w bok..;PP w każdym bądź razie nie dałem się wyprzedzić:DD
Dawno nie jeździłem dalszych dystansów , więc czuć lekkie zmęczenie, ale to takie przyjemne zmęczenie:DD

I dwie tak jakby rocznice;PP przekroczyłem już w tym roku 6000km:DD no i na moim liczniku pękła bariera 25000km :O

Zdjęcia tylko z komórki, bo w aparacie padły mi akumulatorki zaraz przed wyjściem na rower://
Prawie jak w górach:D

Kawałek czarnego szlaku:D

Widok chyba gdzieś na Lubenię... a może Straszydle.. nie wiem dokładnie;PP w każdym bądź razie lubię te górki:D

I jeszcze w nocy na dworzec pks i z powrotem:) niecałe 5km:)