Lasy głogowskie

Piątek, 20 czerwca 2008 · dodano: 20.06.2008 | Komentarze 6

Wypad do lasów głogowskich z Mateuszem i Arturem.
Pogoda świetna, a wręcz upalna:) wiatr niezbyt uciążliwy.. Pośmigaliśmy trochę po lasach przy czym przed wjazdem do lasu Mateusz zaliczył jeszcze wywrotkę spowodowaną przeze mnie..:/ ale skończyło się tylko na obdartym kolanie..
Chwila odpoczynku w Głogowie i wróciliśmy przez Lipie, Bratkowice, Mrowlę i Rudną do Rzeszowa (to jest około 45km) i później jeszcze sam skoczyłem przez miasto:))

Parę fotek:)

Sprawdziłem jak się chodzi po bagnie...;PP

Typowa dla głogowskich lasów droga... większość z nich wygląda podobnie przez co łatwo się czasem pogubić...ale na szczęście las jest raczej mały;)

Uchwyceni w akcji..;PP

Kolejna, już bardziej przełajowa dróżka..:D

Chwila przerwy..

Typowa małomiasteczkowa zabudowa w Głogowie

Stawy na Lipiu

..to tak na początek wakacji:D

| 09:00 niedziela, 22 czerwca 2008 | linkuj oj dawno tam nie byłem juz :P:P na banach i tych terenach
| 11:09 sobota, 21 czerwca 2008 | linkuj Hm, trzeba było rowerem wjechać w to bagno :P
| 10:46 sobota, 21 czerwca 2008 | linkuj Próbowałem chodzić po tym co jest twarde, ale i tak się lekko zapadałem..;P
JPbike
| 09:27 sobota, 21 czerwca 2008 | linkuj Świetne leśne ścieżki - podobne jak w moich okolicach :-)
A co do bagienka - było miękko, czy twardo na podłożu ? :-)
Pozdrówka
| 00:29 sobota, 21 czerwca 2008 | linkuj hehe w Głogowie tą część nazywamy dzikim zachodem, bo te domki stwarzają taki klimat:)
To dziwne że zawsze jak ja śmigam po górkach to Ty śmigasz po płaskim i na odwrót...
Najlepiej sie jeździ z towarzystwem:)
katane
| 23:46 piątek, 20 czerwca 2008 | linkuj piękne leśne ścieżki, to co lubię najbardziej jazdę po lesie
fane zdjęcia :D
i towarzystwo dziś miałeś ;)
pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa epatr