Rower wodny;P

Środa, 11 czerwca 2008 · dodano: 11.06.2008 | Komentarze 6

Zaraz po wyjściu z domu zaczęło padać tak że jadąc najpierw do urzędu po jakieś tam papiery mocno pocisnąłem przez miasto (średnia powyżej 30;) i największą ulewę przesiedziałem w urzędzie:D tylko rower mi trochę zmókł..:/ później trochę po mieście i jeszcze powrót z nad zalewu w ulewie, przy akompaniamencie grzmotów i oświetlaniu drogi przez co chwilę pojawiające się błyskawice.. Zlało mnie tak, że nie wiem czy bardziej mokry byłem po czy przed wejściem pod prysznic;PP
Ale w sumie to lubię jeździć w takim deszczu... :DDD

flash
| 07:52 czwartek, 12 czerwca 2008 | linkuj przydałby się taki deszczyk na pomorzu... bo ne chce m sie w pracy podlewać trawki :P
Misiacz
| 22:36 środa, 11 czerwca 2008 | linkuj Hehe, rower wodny! Dobre, dobre! A' propos roweru wodnego, to moja ostatnia wyprawa też odbywała się częściowo po wodzie, bo wpakowałem się ze swoim rumakiem na odrzański spływ tratwami, które płyną właśnie z Nowej Soli aż do Szczecina na Dni Morza, zapraszam jakby co na relację u mnie na stronce ;)))
| 22:27 środa, 11 czerwca 2008 | linkuj Raining biker :P
karla76 | 21:54 środa, 11 czerwca 2008 | linkuj rower wodny;)))na ulicy;)u mnie padało z 5godzin non stop ale burza przeszła widocznie do Was poszła;)
| 21:45 środa, 11 czerwca 2008 | linkuj A u nas w ogóle nie padało, jedynie co raz zagrzmiało i pokropiło trochę :-P

Pozdrawiam,
Piotrek.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziecn