avatar Ten blog rowerowy prowadzi azbest87 z miasteczka Będziemyśl. Mam przejechane 101927.49 kilometrów w tym 7933.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.60 km/h i się wcale nie chwalę.

To tu, to tam..

Piątek, 6 czerwca 2008 · dodano: 07.06.2008 | Komentarze 7

Dzisiaj w miarę wolny dzień to i dystans w miarę przyzwoity wyszedł:)
Co prawda najpierw musiałem skoczyć w parę miejsc, załatwić kilka rzeczy, ale jako środek transportu wybrałem oczywiście rower , więc poszło gładko i sprawnie:) Do tego jeszcze ściganie się przez miasto z autobusem- odstawiłem go na jakieś 2 minuty:DD na odcinku około 5km:))
Następnie wypad na działeczkę przez zalew, Zwięczycę i Boguchwałę do Mogielnicy, gdzie zająłem się tym:

czereśnie:DD uwielbiam je:)) ale się ich najadłem..:)
Posiedziałem tam trochę i pod wieczór obrałem dość okrężną drogę do domu;PP
Pobawiłem się aparatem troszkę:)

W czasie powrotu jechałem już bez aparatu, więc tylko fotki z komórki, ale za to mój tata strzelił na działce fajne foty zachodzącego słońca:DD Tak więc zarzucam kilka jego autorstwa:)) Wybrałem według mnie najlepsze:D

Wracając chciałem najpierw przejechać przez las, gdzie w jednym miejscu za za krętem zaskoczyła mnie duża, błotna kałuż;) To trzeba mieć zdolności- od tygodnia wręcz susza, a ja znalazłem błoto;PP i jeszcze zdołałem się nim cały wybrudzić;PP
(miniaturki bo z komórki;)

..i tak wyglądałem mniej więcej do pasa;P i cały rower oczywiście;P
Wyjechałem na Grochowiczną, następnie fajny zjazd szutrowo-asfaltowy (65.8km.h) i przejazd przez Czudec. Stamtąd kierunek dom przez Podzamcze, Wyżne, Babicę, Lubenię, Siedliska, Budziwój, Boguchwałę, Zwięczycę, zalew i przez miasto przy zapadającym powoli zmroku:)

Ogólnie bardzo udany dzionek:DD

Kategoria 50-100km, Tu i tam, Fotki

| 23:26 sobota, 7 czerwca 2008 | linkuj <mniam> kurde zjadłbym ale jeszcze u mnie nie ma bo są późne...czereśnie:)
Fotki ładne bardzo, makro tryb jest super:)
fajnie pokręciłeś:D
mavic
| 23:00 sobota, 7 czerwca 2008 | linkuj Mi też smaka narobiłeś. Prześlij jedną czereśnie :P Zachód - super.
uri90
| 21:18 sobota, 7 czerwca 2008 | linkuj czereśnie :) lol kiedy ja je ostatnio jadlem... :) ale na działeczce rosną więc w tym roku bede mial tylko troche pozno :)
| 11:09 sobota, 7 czerwca 2008 | linkuj Ja też się ostatnio najadłem tego z kilo :P Foty genialne :D 3 i 4 od końca jakby z Króla Lwa :D
djk71
| 08:13 sobota, 7 czerwca 2008 | linkuj Aleś narobił smaka... :)
hose
| 01:10 sobota, 7 czerwca 2008 | linkuj daj namiary na tę działeczkę - jutro się nią zajmę >:]
mogą być współrzędne ;P

pozdrower
kosma100
| 01:06 sobota, 7 czerwca 2008 | linkuj Ale piękne foty!!!
Mniam te czereśnie ;D
Szkoda, że włochy na nogach tylko w miniaturze ;P
Pozdrawiam ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ijest