avatar Ten blog rowerowy prowadzi azbest87 z miasteczka Będziemyśl. Mam przejechane 101906.10 kilometrów w tym 7933.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Do Dzikowaca:)

Sobota, 31 maja 2008 · dodano: 01.06.2008 | Komentarze 1

Najpierw 10 km po mieście- co kawałek coś dzieje, a to z okazji kończących się jutro Dni Rzeszowa:) Minąłem 4 sceny po drodze i do tego jeszcze na ulicy 3 Maja tzw. Paniaga, czyli święto na pańskiej:) Pełno kramów i różnych stoisk reprezentujących różne lokalne firmy, uczelnie, stoliki z pamiątkami itp.

Następnie wypad rowerem do kolegi na urodziny:D
Co prawda dojazd do niego to jakieś 35km, ale że wyjechałem wcześniej i miałem jeszcze trochę czasu to zrobiłem sobie większą pętlę;D i tak wyszło mi jeszcze prawie 65km;P
Bardzo ładna pogoda- wręcz upalna:D dlatego pojeździłem trochę bez koszulki co by częściowo znikła moja typowo rowerowa opalenizna;P
Trasa przebiegała jakoś tak:
Rzeszów- Miłocin- Zaczernie- Rudna Mała- Głogów Małopolski- Styków- Przewrotne- Huciska- polami do Zielonki- Mazury:)- las chyba gdzieś w Porębach Wolskich:) tu się trochę pogubiłem i musiałem szybko znaleźć drogę powrotną, ponieważ za niedługo miałem być u kolegi:) i dalej gdzieś przez Wolę Raniżowską i Lipnicę (w dość wysokim tempie;) do Dzikowca na imprezę:DD