avatar Ten blog rowerowy prowadzi azbest87 z miasteczka Będziemyśl. Mam przejechane 101906.10 kilometrów w tym 7933.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Borek Stary

Sobota, 24 maja 2008 · dodano: 24.05.2008 | Komentarze 8

Nie chciało mi się dzisiaj męczyć na rowerze dlatego miałem początkowo zamiar pojeździć sobie troszkę po płaskim, ale pech chciał że musiałem pojechać pod ośrodek WSIiZ w Kielnarowej co wiązało się z wyjechaniem pod nie małą górkę:/
Do tego ubrałem się chyba troszkę za ciepło, bo za oknem było całe niebo zachmurzone, ale gdy wyszedłem to po paru minutach pięknie się rozpogodziło i słoneczko zaczęło mnie trochę dogrzewać, przez co nieźle się ze mnie później lało...

Do Kielnarowej pojechałem sobie przez Budziwój i Tyczyn, tam zjechałem w terenie obok ośrodka i postanowiłem jeszcze podjechać pod klasztor w Borku Starym jak się okazało po dość błotnej drodze..
Powrót stamtąd przez Borek, Kielnarową, Tyczyn, Budziwó, mostkiem linowym do Boguchwały, przez Zwięczycę nad zalew gdzie jeszcze sobie chwilę posiedziałem:) no i jak zwykle przez miasto do domku sprawdzając przy okazji co się dzieje na rynku:)

Parę fotek z dzisiaj:)

Takie widoczki dzisiaj miałem z górki w Kielnarowej:D

Gdzieś podczas zjazdu z tejże górki;)

I jeszcze jedna fotka z tamtych okolic:) -w końcu pięknie się niebo wypogodziło:DDD

Stacja drogi krzyżowej obok klasztoru w Borku Starym:

Klasztor.. niestety nie miałem go jak ująć w całości, bo przed nim znajduje się urwisko, a naokoło jest pełno drzew...

I od wewnątrz:

A te maluchy wyczaiłem nad zalewem:DD
Dopiero pierwszy raz je widzę w tym roku, więc musiały nie dawno się wykluć:))

Kategoria Tu i tam, 50-100km, Fotki

| 09:42 środa, 28 maja 2008 | linkuj A mi się bardzo podoba klasztorne wnętrze! :)
lukasMTBstrzyzow
| 10:53 niedziela, 25 maja 2008 | linkuj A i dzięki za wiarę we mnie :P
| 10:52 niedziela, 25 maja 2008 | linkuj Ta fota z małymi łabądkami wymiata :P Zresztą pozostałe równie ładne. Pozdro
Egonik
| 09:05 niedziela, 25 maja 2008 | linkuj Tak to jest: człowiek zakłada, że nie będzie się przemęczał a jak już wsiądzie na rower to nie ma mocnych by go powstrzymać od szaleństw. I TO JEST NAJLEPSZE!
Ciekawe foty - a o łabądkach to nawet nie wspomnę:)
karla76 | 08:15 niedziela, 25 maja 2008 | linkuj cudne łabedzie!:)masz dobry zoom;)ja wczoraj próbowałam na moście uchwycić czarnego boćka;)nawet nie widać zarysu:)))
super zdjęcia;)i pogoda
pozdrowionka
QRT30
| 07:59 niedziela, 25 maja 2008 | linkuj Młode wyglądają jak pluszowe zabawki.
katane
| 00:08 niedziela, 25 maja 2008 | linkuj to fakt pogoda się poprawia :)
a te łabądki, takie śliczne maleństwa
| 23:24 sobota, 24 maja 2008 | linkuj jaaakie słodkie :D jeszcze nigdy nie widziałem młodych, brzydkich kaczątków :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ubyni