Pada deszczyk, pada..:))

Sobota, 19 kwietnia 2008 · dodano: 19.04.2008 | Komentarze 3

Tematem przewodnim dzisiejszego kręcenia z powodzeniem może zostać deszczowa piosenka;DD
Zaczęło padać dosłownie w tej chwili, gdy wychodziłem na rower- pomyślałem: "może przestanie" i pojechałem... nie przestało.. ;PP
Ale dzisiaj to mi w ogóle nie przeszkadzało- w sumie to nawet bardzo przyjemnie się jechało w takim deszczyku:D Humor mi się od razu polepszył, a kapiący z kasku deszcz tylko wprawiał w rozbawienie;PP Skoczyłem w jedno miejsce, a gdy już wyszedłem okazało się, że jednak deszcz mnie opuścił:/ ale na szczęście na drogach było tyle kałuż, że to już nie robiło różnicy;P i do tego powietrze zrobiło się bardzo rześkie- idealne do jazdy:D Zapewne woda z większości tych kałuż znalazła się na mnie, ale uznałem, że i tak już jestem brudny to nie ma co się oszczędzać;PP
Do domu wróciłem baaardzo brudny, rower zresztą wyglądał nie lepiej ode mnie, ale za to widok min ludzi, gdy jechałem przez centrum Rzeszowa- bezcenny;PPP

Tylko jedna fotka nad zalewem przy towarzyszącymi mi deszczyku:))

| 23:00 sobota, 19 kwietnia 2008 | linkuj hehe tak ludzie mają czasem takie miny:p pamietam ze kiedyś w niedziele jechałem cały w błocie przez centrum...to było coś:D
Najgorzej jest na początku jak deszczyk moczy ubranie, a potem jest już ciepło i można śmigać w do woli:)
karla76
| 21:42 sobota, 19 kwietnia 2008 | linkuj hahaha;)dla tych ludzi co ich mijałeś pewnie widok był bezcenny;)))przyjemnego pranka
pozdrowionka
QRT30
| 20:40 sobota, 19 kwietnia 2008 | linkuj Lepiej w deszczu niż wcale ;) U mnie słoneczko świeci i zapowiada się tak przez cały tydzień a siadło mi coś na płuca i z kręcenia nici :(

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa amion