Magdalenka

Sobota, 28 lipca 2012 · dodano: 28.07.2012 | Komentarze 2

Przez ostatni miesiąc raczej kiepsko z trasami, może ze dwie jakieś były. Reszta to tylko dojazdy. Parę rzeczy się na to złożyło, no ale dzisiaj musiałem się gdzieś ruszyć. Padło na Magdalenkę na której już ze dwa miesiące nie byłem.
W Słocinie przypomniało mi się, że myślałem o tym, żeby ustawić mostek na minus- jak pomyślałem tak zrobiłem:P Tak więc kilka minut przerwy na zabawę ze śrubkami i dalej jazda.
Las na Słocinie, terenem na Magdalenkę, zjazd od Chmielnika i podjazd na Matysówkę- taka asfaltowa ścianka;) Łany i zjazd torem motocrossowym.
Jadąc przez miasto zahaczyłem jeszcze o kebaba, bo już trochę głodny byłem;)
Z racji że dawno nie jeździłem po tych moich górkach, to dzisiaj można by powiedzieć, że zachwyciłem się nimi na nowo:) Góreczki gdzieniegdzie trochę zadymione i spowite w pomarańczowych promieniach powoli zachodzącego słońca wyglądały świetnie- aż się chce jeździć!:)
Ogólnie jazda raczej spokojna i bez napinki, chociaż góreczki wchodziły raczej dość swobodnie:)

Takie tam foto z komórki zachodu z pod przekaźnika na Matysówce: