Wszystkiego naj, naj, naj dla każdej z Pań :DD

Sobota, 8 marca 2008 · dodano: 08.03.2008 | Komentarze 3

bo o dzisiejszej jeździe nie ma co pisać:/
Wyszedłem na rower gdy zaczynało kropić, po 5 minutach zaczęło lać...
Przejechałem tylko nad zalew bo poza deszczem denerwuje mnie ciągle nie usunięte jeszcze skrzypienie w suporcie (chyba).
Po drodze spotkałem jeszcze ekipę wracającą z wypadu (im się chciało wstać wcześniej;PPP )
Wróciłem oczywiście cały przemoczony z piaskiem na plecach zebranym z całej ścieżki rowerowej:/
I kolejny wynik czystości roweru godny zanotowania- był czysty aż przez 19 godzin ;P :/ i po co go w ogóle myć...

katane
| 19:03 niedziela, 9 marca 2008 | linkuj dzieki za życzonka i przyłączam się do słów djk71 :)
słoneczko, trochę wietrznie ale nie pada
djk71
| 23:36 sobota, 8 marca 2008 | linkuj Przyjeżdżaj na Śląsk, tu pogoda rewelacyjna.
jahoo81
| 23:07 sobota, 8 marca 2008 | linkuj Asica dziękuje za życzenia :)
Kolejny konkurs mokrego zaliczony :) U nas piasek po zimie też mogliby już sprzątnąć Pzdr :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nekzz