Krótko ale intensywnie

Wtorek, 1 maja 2012 · dodano: 01.05.2012 | Komentarze 0

Po paru dniach spędzonych na szwendaniu się z plecakiem po Beskidzie Sądeckim i Pieninach dzisiaj mogłem ruszyć na rower.
Większość dnia okrutnie nie chciało mi się ruszać tyłka w czym niemały udział miał upał, ale większy chyba lekko bolące nogi po górskim łażeniu. Dopiero po 18 ruszyłem na rower. Na początku przez chwilę czułem jeszcze nogi, ale szybko to przeszło i zaczęła się jazda. I to dobra jazda:) Jechało mi się nadzwyczaj dobrze. Ja jednak lubię wyższe temperatury i mimo 28 stopni na termometrze czułem się bardzo dobrze, a może to właśnie dlatego:)
Na początek uderzyłem na podjazd przez las w Słocinie. Później część trasy Skandii, czyli zjazd do Chmielnika, podjazd na Matysówkę i znowu zjazd, oraz podjazd na Borówki. Tam pojechałem na szutrową drogą do Borku. 55 po szutrze i wpadam na asfalt z zakrętem. Opóźnione hamowanie kończy wpadnięciem w poślizg na żwirku leżącym na asfalcie i kilkumetrową walką z rowerem- "miotało mną jak szatan":P i na samej krawędzi rowu udało się opanować rower i wyjść z tego bez szwanku, ale sam nie wiem jak to zrobiłem.. Na koniec jeszcze podjazd na Matysówkę i pod przekaźnik przy ładnie zachodzącym słońcu, oraz szybki zjazd torem motocrossowym. W centrum miasta natknąłem się jeszcze na brata wracającego z treningu, więc końcówka już razem.

W sumie to na niecałych 30 km wyszło ponad 500 m przewyższeń:)