Rowerowa przerwa w zajęciach;)

Środa, 20 lutego 2008 · dodano: 20.02.2008 | Komentarze 4

Niespodziewana dłuższa przerwa w zajęciach, a że nie chciało mi się siedzieć w domu to pokręciłem się trochę po mieści + zalew + pętelka przez Słocinę.
Niebo zachmurzone, ale na szczęście bez opadów i stosunkowo ciepło (jakieś 5*) choć na rowerze odczuwalna temp. wyraźnie niższa...
Teraz prysznic i powrót na zajecia:/
Po za tym sprawdziłem że mam teraz na uczelnie 2,6km ;P

Dodatkowo jeszcze trochę lajtowej, nocnej jazdy z kolegą- długo nie dałem się prosić:D (13km)

djk71
| 21:16 środa, 20 lutego 2008 | linkuj Bytność na zajęciac zwykle nie przeszkadza... a zdarza się pomagać :-)
| 18:49 środa, 20 lutego 2008 | linkuj To był pierwszy wykłada z tego przedmiotu- pasuje być, zresztą ja i tak chodzę na większość zajęć;P
| 18:30 środa, 20 lutego 2008 | linkuj Boo nie demoralizuj porządnych studentów ! :P Ja narazie jestem w liceum, to mi wolno wagarować, ale Wy się macie uczyć :D:D

pzdr;]
Booo
| 16:28 środa, 20 lutego 2008 | linkuj Ja bym tam na uczelnię już nie wracał :P
Niech żyja wagary! :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cesam