Prosto przed siebie.. na Wilcze;)

Sobota, 17 marca 2012 · dodano: 18.03.2012 | Komentarze 6

Przez cały tydzień czekałem na weekend wiedząc, że będę miał czas na rower, no i że pogoda ma dopisać iście wiosenna:) I tak też było!
Jakoś nie mogłem się zdecydować na jakąś konkretną trasą, więc pojechałem jak zawsze, czyli przed siebie:P wymyślając trasę na bieżąco.
Na dobry początek podjazd lasem w Słocinie i zjazd żółtym szlakiem do Kielnarowej. W polach było trochę błota, ale obyły się bez błotnej tragedii. Dalej odbijam na asfaltowy podjazd na pod WSIiZ, gdzie spotykam Wilczka. Pod górkę jedziemy razem, a na szczycie odbijamy w przeciwne strony. Wymyśliłem sobie że pojadę w stronę Błażowej, ale najpierw jeszcze szybki zjazd. Za Błażową decyduję się na podjazd w stronę Kąkolówki- Ujazdy. Podjaździk trzeba przyznać niczego sobie. Na szczycie pod wieżą triangulacyjną chciałem zrobić przerwę na żarełko, ale zobaczyłem myśliwską ambonę i uznałem to za lepsze miejsce na posiłek:P Później docieram wzdłuż Rezerwatu Mójka do drogi Dynów- Domaradz. Tutaj już wiedziałem, że chcę jeszcze zaatakować Wilcze, więc jazda do Baryczy i boczną drogą, oraz przez pola przebijam się w stronę Patrii. Na polnych drogach jeszcze sporo śniegu i jeszcze więcej wody, więc jechałem polem, który okazało się być dość suche tylko miękka ziemia bardzo spowalniała i utrudniała jazdę. Na szczycie długo nie zabawiłem, bo po pierwsza słaba widoczność, a po drugie niezłe wiatrzysko, które nie zachęcało do dłuższej przerwy. Zjazd drogą do Gwoźnicy i dojazd od Niebylca. Dalej to już droga bez historii, czyli powrót w większości główną drogą i jeszcze standardowo nad Wisłokiem.

Pogoda taka dobra, że zdecydowałem się na jazdę w krótkich spodenkach i to było dobre posunięcie:) Jechało się bardzo przyjemnie. Chociaż pierwsza połowa trasy szła dość ciężko. Myślałem że to wina przeziębienia, które zaczęło mnie dopadać dzień wcześniej, ale to była ewidentnie wina denerwującego wmordewindu. Podczas powrotu wiało w plecy, tak więc jazda stałą się nagle wyjątkowo lekka:P

Fotorelacja:

Wilcze już tuż tuż, a na drodze więcej śniegu niż naokoło © azbest87

Muzeum Juliana Przybosia w Gwóźnicy © azbest87

misiek
| 10:58 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Jak tylko wrócę na święta do Rzeszowa to jadę na wilcze! :)
mrozin
| 07:15 wtorek, 20 marca 2012 | linkuj Tak przed siebie a wyszło Wilcze... Następnym razem uważaj żeby granicy nie przekroczyć;) pozdr!
| 06:15 wtorek, 20 marca 2012 | linkuj Wilcze..muszę się tam wybrać..tylko poczekam na korzystniejsze warunki gruntowe..bo to miejsce jest obowiązkowe w każdym sezonie do objechania
| 22:30 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Miejscówka super:) Ostatnio byłem tam... w grudniu chyba:)
Paula | 21:02 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj No! Sezon się rozpoczął, w końcu będzie można coś poczytać więcej i fotki obejrzeć. A one takie jakby ładniejsze niż w zeszłym sezonie:P Będzie co wybierać na tapetę :P :)
k4r3l
| 07:02 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj fotki - poezja! wczoraj faktycznie wiatr dawał się mocno we znaki nie tylko u Was, przynajmniej w jedną stronę kręciło się ciężko :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciwka