Bo dawno nie byłem na Magdalence..

Niedziela, 4 marca 2012 · dodano: 04.03.2012 | Komentarze 4

Przeglądarka mi się zawiesiła i mnie wywaliło podczas pisania.. Magdalenka zaliczona, Słocina też;) Słonecznie chociaż temperatura nie rozpieszcza. Trochę zabawy aparatem i kilka efektów poniżej.
Na tygodniu zapewne brak czasu na jazdę, więc trzeba chyba czekać dopiero do następnego weekendu.
Więcej mi się pisać nie chce;)

Przekaźnik na Magdalence © azbest87

Magdalenka zdobyta;) © azbest87

Pod kościółkiem na Magdalence © azbest87

Jadąc sobie szczytem © azbest87

Chmurki dzisiaj wyglądały elegancko © azbest87

Gdzieś przed zjechaniem do Chmielnika © azbest87

Kategoria 0-50km, Fotki, Tu i tam

| 19:42 sobota, 10 marca 2012 | linkuj ja w tym roku jeszcze na Magdalenkę się nie wybrałem..zdjęcia kuszą żeby odwiedzić ten bardzo często uczęszczany szczyt...
| 17:47 czwartek, 8 marca 2012 | linkuj Bez filtra, niektóre tylko lekko przyciemnione, żeby zwiększyć kontrast, bo trochę za ostre słońce było i lekko wyblakłe zdjęcia się wydawały. Polara na razie nie potrzebuję, bardziej myślę nad szarą połówką.
| 17:24 czwartek, 8 marca 2012 | linkuj ładnie niebo nasycone wyszło. To z filtrem polaryzacyjnym ?
manfred
| 21:59 poniedziałek, 5 marca 2012 | linkuj zimno jest jeszcze. Nie należę do zmarzluchów, ale jak mnie dziś przewiało na twarzy to do teraz mam sztywne. Byle do prawdziwej wiosny :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ylisz