Idzie wiosna?

Sobota, 25 lutego 2012 · dodano: 25.02.2012 | Komentarze 2

Nareszcie spoglądają rano przez okno zobaczyłem coś innego niż połacie śniegu. Brunatny krajobraz chce chyba powiedzieć, że nadszedł kres zimowej atmosfery i czas przygotować się do nadchodzącej wiosny. Przynajmniej taką mam nadzieję:P Bo wiadomo, że jeszcze nie skończył się luty i jakiś nagły atak tego białego badziewia może nas zaskoczyć.
Moja motywacja do jazdy jest odwrotnie skorelowana z ilością śniegu naokoło. Tak więc wraz ze znikającym śniegiem chęć pokręcenia trochę chociaż po mieście znacznie zaczęła wzrastać;) a wolny dzień na weekendzie temu wyjątkowo sprzyjał. Co prawda siła wiatru nie mała i chwilami nieźle rzucało podczas jazdy, a jazda pod wiatr stanowiła dodatkowy element siłowy. Jednak w końcu udało się wsiąść na rower z czego jestem mega zadowolony:) Mam nadzieję, że teraz z moją obecnością na rowerze będzie już tylko co raz lepiej, chociaż najbliższe dwa tygodnie raczej nie wskazują na zbyt dużą ilość wolnego czasu.
Dzisiaj tylko jazda po mieście, nad zalew i takie tam. Po prostu objeżdżanie starych śmieci. Wszędzie mnóstwo wody i piasku, więc wróciłem nieźle brudny. Teraz czas zająć się rowerem, bo już od dawna chciałem mu zrobić porządny przegląd jednak jakoś nie było kiedy.

| 21:19 środa, 29 lutego 2012 | linkuj Dobra dobra.. i tak będzie tam lało całą wiosnę, więc ciesz się póki możesz:P U nas śnieg zniknął i tylko czekać na piękną polską wiosnę:) Zresztą póki co nawet nie mam czasu, żeby zobaczyć czy słońce świeci w dzień:P
Paula | 20:23 środa, 29 lutego 2012 | linkuj A w Walii dzisiaj 14 stopni, piękne słoneczko, walijczycy już chodzą w krótkich rękawkach :P Sandały do kupienia w każdym sklepie :P Więc jednak może być pięknie, a nie stale deszczowo :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kpodc