Łańcut w mrzawce

Sobota, 3 grudnia 2011 · dodano: 03.12.2011 | Komentarze 3

Pogoda trochę pod psem, ale sms od Seby i ustawiamy się na 12.30 na rynku. Kierunek Łańcut. Chwilę przed wyjściem zaczyna padać lekki deszczyk i ulice robią się mokre, ale mimo to ruszamy w trasę. Seba na slickach, czyli znowu ja będę miał gorzej;)
Jeszcze zaliczamy wizytę w NSB i jedziemy przez Słocinę na Malawę. Tempo cały czas nie najgorsze- ze dwa miesiące już tak nie jeździłem:P Pod górki trzeba trochę cisnąć, żeby utrzymać tempo, ale jakoś daję radę.
W Łańcucie przerwa pod zamkiem pod którym już dawno nie byłem. Seba robi parę zdjęć (jak coś to szukać u niego na blogu). Powrót bocznymi drogami przez Strażów, Krasne i Załęże.
Pod koniec trochę zaczął mi skakać łańcuch:/ nie dobrze to wróży. Mam nadzieję, że to tylko z powodu wytarcia kompletnie smaru, bo na koniec już nieźle rzęził.

Kategoria Tu i tam, Z kimś

| 12:51 niedziela, 4 grudnia 2011 | linkuj Bo wy po pierwsze jechaliście rano kiedy jest zimno;) i ja jeszcze spałem, a po drugie na sporo dłuższą trasę się wybieraliście co mi nie pasowało.
| 12:06 niedziela, 4 grudnia 2011 | linkuj A z nami to nie chciał:( niedobry Ty:P
pr0zak
| 17:36 sobota, 3 grudnia 2011 | linkuj Miałem z wami jechać niestety się nie wyrobiłem z czasem. Dobrze ze się nie rozpadało tylko trochę postraszyło.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa opnal