Bez kleju dziury w dętce nie załatasz..

Poniedziałek, 28 listopada 2011 · dodano: 28.11.2011 | Komentarze 3

Trochę nie chciało mi się iść dzisiaj na rower, ale szkoda byłoby odpuścić taką ładną pogodę. Miałem przejechać sobie przez Łany, ale podczas podjazdu przez las w Słocinie stwierdziłem, że jest niezła przejrzystość, więc trochę wydłużę sobie trasę tak żeby na zachód słońca dotrzeć pod nadajnik na Matysówce. Postanowiłem zjechać szutrem do Chmielnika, ale zaraz na początku dobiłem obręcz i powietrze szybko uciekło;) Już wiedziałem, że na zachód nie zdążę na Matysówkę. Kwestią było w miarę szybko dotrzeć do domu. Ściągnąłem dętkę, wyciągnąłem łatki i szukam kleju.. Okazało się że opakowania z zestawami naprawczymi się same pootwierały w saszetce, kleje (których miałem dwa!) wypadły, podziurawiły się i wylały! Oba! Także nici z łatania dętki.. Szybki telefon do domu. Tata niestety nie może po mnie przyjechać, a brat który mógłby przyjechać z dętką jeszcze jest w szkole. Na szczęście Mateusz akurat nie był zajęty i ruszył mi z odsieczą, dzięki czemu zmarzłem tylko trochę;) ale przynajmniej zachód słońca był ładny. Nawet fotkę telefonem strzeliłem, która niestety nie oddaje malowniczość zachodu.