Takie tam szwendanie po polach

Czwartek, 3 listopada 2011 · dodano: 03.11.2011 | Komentarze 3

Co miałem zrobić zrobiłem rano i koło południa ruszyłem na trasę po okolicy. Opony terenowe założone, więc nie muszę się plątać tylko po asfaltach. Od razu to wykorzystałem i pozwiedzałem trochę polnych dróg mniej lub bardziej mi znanych.

Na początek podjazd przez pola na Kielanówkę i zjazd częściowo lasem do Nosówki. Następnie uderzam na niebieski szlak z którego zjeżdżam koło kościoła w Zgłobniu i zaczynam zwiedzanie pól w terenach raczej mniej mi znanych. Tym sposobem udaje mi się dotrzeć, aż do drogi biegnącej z Woli Zgłobieńskiej do Nockowej, czyli tak jak chciałem:) Bardzo ciekawy odcinek w całości w terenie. Trzeba będzie go wprowadzić do stałego repertuaru:) Następnie podjazd do Wielkiego Lasu, kawałek lasem i zjazd przez pola w okolice Czudca. Przejazd wzdłuż Kaczarnicy i do Czudca. Odbijam w jakąś boczną drogę i znowu w bok po czym trafiam na drogę, którą już bardzo dawno nie jechałem. Zaliczam podjazd na Grochowiczną i zjazd do Lutoryża wyrównaną drogę. Teraz jedzie się tam niczym po autostradzie, ale chyba jednak wolałem nierówną kamienistą drogę;) Godzinka u dziadków i powrót do domu już standardową drogą z zahaczeniem jeszcze na koniec miasteczka polibudy;)

Tak w ogóle to moje 200 wyjście na rower w tym roku:D

Coś tam z komórki:

Przy rezerwacie Wielki Las © azbest87

Jesienny rower © azbest87

Ścieżka nad Wisłokiem © azbest87

Drzewa nad Wisłokiem © azbest87

284!

Kategoria 50-100km, Fotki, Tu i tam

| 19:06 sobota, 5 listopada 2011 | linkuj a ścieżka wzdłuż rzeki bardzo ciekawe jaki to rodzaj gruntu..liściasty :P nic nie widać i niespodzianki
| 19:18 czwartek, 3 listopada 2011 | linkuj Ja bardzo lubię ten las, więc w sumie jestem tam nie raz:) a u dziadków jak zawsze dokarmianie:D
| 19:02 czwartek, 3 listopada 2011 | linkuj nie bylem w tym roku w wielkim lesie... :/ nie wiem czemu, zapomniałem że istnieje. A postój u dziadków to tak jak bufet :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa miest