Jesienne Wilcze

Poniedziałek, 31 października 2011 · dodano: 31.10.2011 | Komentarze 7

W końcu ściągnąłem slicki i można było pojeździć trochę więcej w terenie. Tak więc wybrałem się z bratem na Wilcze. Rok temu jak się wybieraliśmy to w połowie trasy złamałem ramę:P W tym roku na szczęście obeszło się bez tego rodzaju przygód.

Na początek uderzyliśmy na Budziwój i szutrowy podjazd na Przylasek. Las przywitał nas milionem kolorów jesieni i kolorową ścianą przy wjeździe do niego. Następnie przejechaliśmy do kolejnego lasu i zjazd do Błażowej. Na szutrowym zjeździe w połowie pojawia się nowy asfalt- trochę szkoda, ale za to z drugiej strony udaję się tam bez problemów wyciągnąć 72 km/h :D Za Błażową odbijamy w bok i zaczynamy podjazd na Wilcze. O dziwo nawet nie było zbyt dużego błota i udało się bez problemów podjechać całość:) Widoczność na szczycie niezbyt dobra, ale najbliższe górki przysypane kolorowymi drzewami wyglądają genialnie! Tam też przerwa na jedzenie i trochę zabawy w zjeżdżanie ze stromej ścianki jaka tam jest. Droga powrotna dużo szybsza- w końcu większość z górki;) Zjazd z Wilczego z krajobrazami, które chwilami przypominają górskie widoki:) Wypadamy w końcu w Lecce na górze i do Straszydla zjeżdżamy stromą szutrową drogą. Teraz czeka nas jeszcze jeden podjazd w stronę Przylasku i zjazd lasem, oraz polami. No i przez Budziwój na Rzeszów.

Widoki dzisiaj świetne i po raz kolejny do tego fajny zachód słońca. I po raz kolejny mogę tylko żałować, że nie miałem aparatu:/

Coś tam z telefonu:

Widok z Wilczego © azbest87

Jeszcze 382;)

| 21:11 wtorek, 1 listopada 2011 | linkuj wiec wychodzi na to ze mnie tam nie bylo ;p
| 22:13 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj No tam gdzie jechałem było widać na części górki nowiutki asfalt:) niżej był stary.
| 22:09 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj jezeli uwazasz że asfalt do blazowej jest nowy to znaczy ze daaawno tam nie byles :D
| 20:35 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj Teraz ma jakiegoś Treka do treningów na zimę.. ja pewnie też już się nie wybiorę na Wilcze.. chociaż w sumie kto wie:P
| 20:30 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj łu kiepskie widoczki ostatnio są..pogoda niewyraźna.. ja w tym roku już na Wilcze nie zawitam..a żałuje bo to jest super miejsce, a brat to na jakim sprzęcie jeździ?
| 18:48 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj Ja w tym roku raz chciałem, ale pogoda mnie spacyfikowała;) a teraz to już dzień za krótki na takie długie trasy.
kriss | 18:43 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj widoczki marne zapewne jak i wczoraj cergowej widac nie było ale zato te jesienne kolory ta słabą widocznośc rekompensuja tak na marginesie to ciekawe ze wtym roku nikt cergowej praktycznif nie zalicza :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tbree