Standard w zimowej aurze

Piątek, 28 grudnia 2007 · dodano: 28.12.2007 | Komentarze 10

Mrozik dalej trzyma i zima w najlepsze, ale coś tam jeszcze kręcę:D Mało bo mało, ale w spd trochę (a nawet bardzo:/) marzną mi palce, a ocieplaczy nie mam:/ przez co na dalsze wypady sie nie wybieram.
Dzisiaj standardowo tak jak ostatnio nad zalew z tym, że pokręciłem się nad nim dzisiaj trochę dłużej no i powrót wybrałem bardziej okrężną drogą:)

Zalew calutki zamarznięty:D spotkałem na nim kilku wędkarzy, którzy na środku łowili sobie rybki:P i kilkoro ludzi, którzy jeździli na łyżwach. Też chwilę pochodziłem sobie po lodzie przy brzegu i jak się okazuje spd sprawują się nie gorzej od łyżw- zero oporów;P tylko ciężko się odbić będąc na lodzie i nogi się trochę rozjeżdżają;D

Kilka fotek z nad zalewu:

flash
| 10:54 poniedziałek, 31 grudnia 2007 | linkuj szczęśliwego (m.in. rowerowego) nowego roku :)
| 14:47 niedziela, 30 grudnia 2007 | linkuj tylko musze znalezc gdzie to wkleic.... ale to pozniej bo teraz smigam na bike :P
| 14:30 niedziela, 30 grudnia 2007 | linkuj no o ten kolorek o ten :)

dzieki ;)
flash
| 21:04 sobota, 29 grudnia 2007 | linkuj ewidentnie jest u Ciebie zimniej niżu mnie :)
| 19:11 sobota, 29 grudnia 2007 | linkuj Nie wiem o który kolor Ci dokładnie chodzi...
Treść wycieczek to taki kod:
<font color="ivory"><$BlogWpisTresc$></font>
Jeśli chodzi o coś innego to pisz :))

Pozdro dla odwiedzających:DD
| 15:45 sobota, 29 grudnia 2007 | linkuj aaaa azbeścikuu.. :D powiesz jaki kolor to jest ta czcionka na Twoim blogu? :) najlepiej jakbys napisal caly kod html, bo mi sie podoba i chcialbym sobie zmienic :P jak mozesz oczywiscie ;D
| 15:42 sobota, 29 grudnia 2007 | linkuj hehe ja wczoraj bylem w podobnym miejscu ;p tylko u nas zalew jest o wiele wiekszy ( sosina ) i tez cala zamarznieta ;P osmielilem sie nawet rowerem tak wjechac :D bo 15 cm lodu jest... zapewne domyslasz sie jak sie to skonczylo ....
skibabike
| 09:25 sobota, 29 grudnia 2007 | linkuj Oj mrozi tam uwas na południu
tomalos
| 00:28 sobota, 29 grudnia 2007 | linkuj jak wlazłeś w espedach na zalew to wędkarzom wszystkie rybki przepłoszyłeś :D
Galen
| 23:57 piątek, 28 grudnia 2007 | linkuj Nie wiem czemu ale zawsze mnie smieszy widok wedkarza nad przeremblem :] Fajna wycieczka. Pozdrawiam!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa calez