Szaro, buro i ponuro...

Sobota, 24 listopada 2007 · dodano: 24.11.2007 | Komentarze 4

Tak można krótko określić dzisiejszy dzień, aczkolwiek im było bardziej ponuro tym lepszy miałem humor:DD Cały dzień niebo w szarych chmurach z których można było się spodziewać deszczu. W drodze do Sędziszowa miałem temperaturę około 8*C i lekki wiaterek z przodu, ale sucho. Natomiast w drodze powrotnej wszędzie osiadła chyba jakaś chmura, która znacznie obniżyła widoczność, spowodowała odczuwalny spadek temperatury, a na dodatek wywołała towarzyszącą mi deszczową mgiełkę przez którą troszkę zmokłem;P
W jedną stronę jechałem jeszcze raczej leniwie, ale w czasie powrotu nogi nie źle zapodawały:D- bardzo przyjemnie się jechało mimo tego deszczyku:)

Założenia na dziś były proste- chciałem dobić do 11k km w tym roku:D (co się udało) i wrócić w miarę szybko, żeby wziąć się za ekonometrię (to też jakoś udało się wykonać, ale do nauki do tej pory jakoś się nie mogę zabrać:/ -ojj dużo mi zostanie na jutro:/)

Rzeszów- Miłocin- Rudna- Mrowla (tu minąłem grupę około 10 kolarzy- mocno cisnęli, ale w przeciwnym kierunku;)- Bratkowice- Dąbry (patrząc na mapę miałem nadzieję, że przez las idzie asfaltowa droga, ale jak się szybko okazało musiałem trochę przedzierać się przez błocko w lesie;)- Krzywa- Kawęczyn Sędziszowski- Sędziszów Małopolski- Sielec- Iwierzyce- Nockowa- Będzienica- Wola Zgłobieńska- Zgłobień- Nosówka- Racławówka- Niechobrz- Boguchwała- Zwięczyca- ścieżka nad zalewem i rzez miasto do domku:D

Kilka fotek:

Kategoria 50-100km, Tu i tam, Fotki

| 18:07 poniedziałek, 26 listopada 2007 | linkuj Gratki Azbest!

Chciałbym mieć tak jak Ty, że mam humor kiedy pogoda jest do bani, niestety nie zawsze się to udaje.

michros
| 22:51 sobota, 24 listopada 2007 | linkuj kurde 80 km i jeszcze tyle fot :D no również gratuluje 11.000 . ja dziś przebiłem nieoficjalnie 10 :D
Szalony Jan | 21:28 sobota, 24 listopada 2007 | linkuj Czesc azbest87! Fajny rajd! Mysle, ze musimy sie kiedys wybrac gdzies razem, moze do Opola? :)
| 19:34 sobota, 24 listopada 2007 | linkuj Pogratulować 11 000km ;) Pogoda idealnie taka sama jak u nas ;)

Pozdrawiam,
Piotrek.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa waccz