Jedlicze

Niedziela, 28 sierpnia 2011 · dodano: 28.08.2011 | Komentarze 2

XC w Jedliczu o Puchar Gminy;) Pierwszy start w życiu. Bardzo nie trafiony wybór formy wyścigu, bo ja do xc kompletnie się nie nadaję;) Ponadto po imprezie, dwóch godzinach snu i z dobierającą się do mnie chorobą. Nie było kompletnie mocy do jazdy co też skończyło się obstawianie tzw. ogona razem z Mateuszem, ale za to co się pośmialiśmy to nasze:P Teraz w końcu czas na odpoczynek i wyciągnięcie wniosków;) Organizm musi się w końcu zregenerować po wyprawach.
Za to gratulacje do mojego brata, który był pierwszy:) ale z kim ja się mam ścigać skoro on dopiero co był dziesiąty na Mistrzostwach Polski;)
W czasie powrotu skoczyliśmy jeszcze przejechać się po kamulcach i korzeniach na Prządkach i do domu. W aucie jakieś choróbsko już całkiem zaczęło mnie rozkładać i wróciłem lekko nieprzytomny;)

Takie tam nakręcone przez Mateusza podczas jazdy:)

Kategoria 0-50km, Tu i tam, Z kimś

| 21:50 wtorek, 30 sierpnia 2011 | linkuj Bardzo możliwe że na Skandii już będę w pełni sił:) i na pewno będzie mi to bardziej odpowiadać niż xc.
| 21:47 wtorek, 30 sierpnia 2011 | linkuj jak xc nie poszlo to moze w maratonach sprobojesz, mam nadzieje ze sie do scigania nie zraziles :) 10 wrzesnia skandia w rzeszowie

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rwony