Lesne błądzenie

Niedziela, 14 października 2007 · dodano: 14.10.2007 | Komentarze 5

Wybrałem się dzisiaj pojeździć po lasach, ponieważ pogoda od rana zachęcała do kręcenia tylko mogłoby być trochę więcej stopni, a trochę mniej wiatru. Na szczęście w lesie wiatr był w ogóle nieodczuwalny, ale najpierw trzeba było pokonać 15km pod wiatr:/ żeby dotrzeć do tego lasu.
Najpierw las w Bratkowicach- pokręciłem się po jego wschodniej części, bo tam jeszcze nie jeździłem. Następnie przez pola do lasu głogowskiego. tu już niestety po chwili słońce zaczęło zachodzić co spowodowało małe problemy z trafieniem na właściwą ścieżkę w lesie://(nie mogłem nawet określić w jakim kierunku jadę)- czułem się jak w trójkącie bermudzkim- dwa razy wyjeżdżałem w tym samym miejscu:/ a jedną drogą jechałem 3 razy;)- coś mnie dzisiaj zawodził mój zmysł orientacji- normalnie bez problemów przejeżdżam przez ten las. chyba z pół godziny mi zajęło znalezienie dobrze mi znanej drogi, a wtedy zrobiło się już ciemno- ciekawe przeżycie- jazda samemu przez las po zmroku (tempo od razu mi skoczyło do góry;). Gdy wyjechałem z lasu nie zdążyłem się już nawet załapać na zachód słońca- dobrze że mam oświetlenie (tylko że przypomniałem sobie o nim dopiero jak wyjechałem z lasu;)
Powrót już główną drogą prosto do Rzeszowa.
Tempo spokojne co by mnie nie przewiało za bardzo i do tego sporo przerw na robienie zdjęć, bo lasy pięknie wyglądają:DD

A teraz kuuupa zdjęć ;DDD

Kategoria Tu i tam, 50-100km, Fotki

| 22:17 środa, 17 października 2007 | linkuj Zapomniałem dodać, że droga pomiędzy dwoma stawami (fotka nr 10 od góry) jest szczególnie piękna :D
Kiedyś coś podobnego znalazłem w swoich okolicach i... aż mi zaparło dech w piersiach :D
| 22:16 środa, 17 października 2007 | linkuj Nie ma to jak jeżdżenie po lesie przy zapadającym zmroku :)

A twój las faktycznie piękny i jest i ładnie go przedstawiłeś na fotkach.

Pozdrawiam!
| 21:10 poniedziałek, 15 października 2007 | linkuj Fotki wyszły fajne, bo rzeczywiście tereny były nie złe i pogoda dopisała:DD
czesiek
| 09:53 poniedziałek, 15 października 2007 | linkuj Bardzo ładne zdjęcia, bardzo ładnych terenów. :)
Pozdrawiam - Czesiek
happi
| 06:31 poniedziałek, 15 października 2007 | linkuj fajne te fotki nioooo
pozdro:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cwmaw