Bleee

Sobota, 6 października 2007 · dodano: 06.10.2007 | Komentarze 3

Chłodno dzisiaj:/ - chociaż wyjechałem w południe to i tak temperatura oscylowała w granicach 8 do 10 stopni. Jeszcze trochę i będę musiał jeździć w czapce O_o
Gdy się obudziłem ładnie świeciło słoneczko, ale gdy poszedłem na rower już całe niebo było w chmurach, a teraz podczas dodawania tego wpisu leje deszcz:/ (przynajmniej mnie nie zlało tym razem:D)

Traska:
Rzeszów- zalew- Zwięczyca- Racławówka- Kielanówka- gdzieś przez pola do Przybyszówki- Rzeszów (mała rundka po mieście na koniec:D)

| 04:32 niedziela, 7 października 2007 | linkuj Tak czytam u każdego zapowiedzi zakupów czapek, rękawiczek i takich tam innych... :D
Wychodzi na to, ze wszyscy będą jeździć zimą :P
Co to się porobiło hehe
jahoo81
| 19:36 sobota, 6 października 2007 | linkuj We Wrocku świeciło dziś słoneczko ale się już chłodno robi...
Niedługo i rękawice ciepłe trzeba będzie wozić Jeździłam dziś w mojej ulubionej czapeczce z Bike Maratonu Na razie starcza Potem trzeba będzie jakiś kożuch zakładać na głowę i uszy czy co? :))
Pozdrawiam
miciu22 | 15:58 sobota, 6 października 2007 | linkuj Szczęściarz, ja miałem tylko podjechać coś załatwić, a właśnie w Słocinie mnie dopadł deszcz :(

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa aswpe