Wietrzenie na rowerze

Czwartek, 23 czerwca 2011 · dodano: 23.06.2011 | Komentarze 1

Dzisiaj moim głównym celem jazdy była walka z dolegliwością "tupotu miliona stóp po głowie", bliżej znaną jako kac gigant:P A że rower jest najlepszym sposobem walki z tą dolegliwością to koniecznie musiałem trochę pokręcić. Ogólnie nigdzie mi się nie spieszyło, tempo całkowicie relaksacyjne i dla odpoczynku:)
Najpierw przez miasto i na Podpromiu akurat goście na motorach mieli pokazówki co można zrobić tych dwóch kółkach z silnikiem;) Tu niestety też miałem niemiłe zaskoczenie- padł mi wyświetlacz w aparacie:( kurcze akurat przez wyjazdem:/ Na szczęście zdjęcia można dalej robić, a do podglądu został mi tylko mały ekranik w wizjerze.
Dalej pojechałem sobie nad zalew, gdzie oczywiście tłum ludzi, więc całą długość zalewu pokonałem po trawie obok ścieżki rowerowej- i tak poruszałem się szybciej niż inni;) Pojechałem sobie wzdłuż Wisłoka, aż do Zarzecza. Kawałkami ścieżka tak zarośnięta, że nie dało się jechać, ale jakoś to przebrnąłem o dziwo ze stosunkowo małą ilością trawy w tylnej przerzutce.
Na Lubenię wjechałem żółtym szlakiem- też nieźle zarośniętym- tak że na górze miałem całe skarpetki obrane w jakieś trawiaste kujące badziewia;)
Kawałek jazdy szczytem zjazd w dół i podjazd ścianką- jak zwykle ten kawałek daje radę:D później terenem na Przylasek i zjazd też gdzieś przez pola. Skierowałem się na Tyczyn, bo chciałem jeszcze zobaczyć zachód słońca nad Rzeszowa, ale jakaś wredna chmura wyszła i przykryła całe słońce, więc nici z zachodu:/ Mimo to i tak wykaraskałem się kolejną niezłą górką z Tyczyna na Matysówkę i zjechałem sobie torem motocrossowym na Zalesie. Jeszcze tylko wzdłuż zalewu i przez miasto do domu.