Akcja "Złotówka za kilometr", czyli jedziemy do Turcji:)

Środa, 15 czerwca 2011 · dodano: 16.06.2011 | Komentarze 5

Pomysł zorganizowania całej tej akcji wyszedł od mojego znajomego ze studiów- Marcina, ponieważ on już raz organizował podobną akcję i chciał ją powtórzyć.

Plan jest prosty, a cele dwa: po pierwsze dojechać rowerami do Azji, czyli plan minimum to Istambuł, a przy tym w ramach akcji charytatywnej zebrać pieniądze na operację dla dwuletniej Wiktorii:)

Nasza Mała urodziła się z rozszczepem kręgosłupa, wodogłowiem, pęcherzem neurogennym i niedowładem nóżek. Szansą dla niej jest operacja, którą można wykonać w niemieckiej klinice, a jej koszt to 9000 euro (około 36 000 zł).

W związku z akcją ruszyła strona internetowa. Tak więc każdego zainteresowanego po wszelkie informacje na ten temat odsyłam pod adres:zlotowkazakilometr.pl

Szczerze zachęcam wszystkich do udziału w Naszej akcji i mam nadzieję, że wśród społeczności Bikestats znajdą się osoby o dobrym sercu, którym nie jest obcy los innych ludzi.
By zebrać całość pieniędzy na operację liczy się każda złotówka, wiec zachęcam nawet do tych małych wpłat, które wydają się śmieszne, ale sto takich wpłat potrafi zmienić się w ładną kwotę, a Wiktorię i Nas przybliży do osiągnięcia wyznaczonego celu:)
A może znajdą się jakieś firmy, które będą chciały dołączyć się do akcji i zasponsorować część kilometrów z naszej trasy w zamian za reklamę na koszulkach i sprzęcie:) Zapraszamy do kontaktu:)

Ponadto zachęcam również do rozprzestrzenienia akcji wśród znajomych- może wśród nich znajdą się również tacy którzy będą chcieli pomóc :)

Wiktoria z Mamą, Nami i rowerami:) © azbest87

Wiktoria:) © azbest87

Natomiast plan trasy wyjazdu kształtuje się mniej więcej tak:

________________________________________________________________________

Dzisiejsza trasa to właśnie kolejne odwiedziny Wiktorii, dlatego z Marcinem wybraliśmy się koło 14 w stronę Leżajska. Tempo naprawdę bardzo mocne co widać po średniej, chociaż wiatr dawał chwilami nieźle popalić. Średnia była nawet wyższa, ale ostatnie 20 km to już był swoisty rozjazd i spokojny powrót do domu.
V-max to ściganie autobusu;)
Przynajmniej widać że forma ładnie rośnie przed wyjazdem, a już za miesiąc ruszamy:)

I jest czwarty tysiąc w tym roku:)

Anonimowy Petroslav | 23:59 sobota, 18 czerwca 2011 | linkuj Pomagać innym robiąc to co się lubi. Myślę że ta akcja to wręcz idealny sposób zagospodarowania wakacji.
| 18:19 piątek, 17 czerwca 2011 | linkuj Wielki szacunek:) Jak widać, są dobrzy ludzie na tym świecie... i ja ich znam:D
Oczywiście dorzucę coś od siebie:)
pr0zak
| 10:20 piątek, 17 czerwca 2011 | linkuj Jestem pod wrażeniem tej akcji, oby więcej tak zakręconych ludzi chcących zrobić cos dobrego. Pozdrawiam
benasek
| 12:41 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj Zaszczytna akcja, postaram się cos zrobic... A Turcja? Bardzo ciekawy kraj, pół roku temu zrobiłem tam parę rundek na rowerku.
mrozin
| 12:16 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj Świetna idea, obiecuję że coś dorzucę od siebie dla małej, pozdr.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa skuki