Naturalne spa;)

Piątek, 3 czerwca 2011 · dodano: 03.06.2011 | Komentarze 0

Wypad na szybko z Mateuszem chociaż pogoda straszyła burzami to jednak postanowiliśmy pojechać:) Najpierw Lisia i zalew i pojechaliśmy na mostek linowy w Boguchwale. Tu już po drodze zdążyliśmy się trochę pobrudzić. Następnie podjazd terenem na Przylasek, gdzie na kawałku położyli asfalt. Pod górkę jazda w deszczyku, ale mimo to przyjemnie. I do tego znowu fajne błyskawice przed nami:D Zjazd z Przylasku też w terenie i tutaj to już zmasakrowaliśmy się w błocie okropnie;) Nóg nawet nie było widać. Do tego zjazd po śliskiej ziemi, gdzie kawałkami lekko poszaleliśmy i kilka razy byliśmy blisko gleby, ale na szczęście obeszło się bez, ale błoto już normalnie się z nas lało;) W końcu trafiliśmy do Tyczyna skąd postanowiliśmy jechać do Rzeszowa, bo nie chcieliśmy katować na podjazdach napędów wysyfionych w błocie. Szybkie tempo i raz dwa byliśmy w Rzeszowie. Jeszcze rundka przez miasto z dziwnymi spojrzeniami przechodniów:P i 2 km przed domem na Grunwaldzkiej Bubu łapie gumę, więc spacerek na koniec;P wtedy też wypiąłem licznik, czyli dystans w rzeczywistości trochę większy;)
Dodatkowo przez całą trasę miałem przymocowaną na kierownicy kamerkę Mateusza, więc może jakiś filmik się pojawi;)