Wyrabianie średniej tym razem samemu

Wtorek, 10 maja 2011 · dodano: 10.05.2011 | Komentarze 5

Dalej jazda na slickach bo nie chce mi się ich ściągać. Jak już będę je zmieniał to muszę zanieść koło do naprawy, więc mi się nie chce;) może jutro bo przez juwenalia i tak za dużo nie pojeżdżę;)
A co do dzisiejszej jazdy to tym razem sam postanowiłem sprawdzić jak się na tym jedzie, bo ostatnio za bratem szło w miarę dobrze:P I jak się okazało samemu też można nieźle pocisnąć:D Trasa płaska, bo już dawno nie jeździłem w tych rejonach, a ostatnio miałem ochotę;) Jednak górki na południe od Rzeszowa dużo ładniejsze;) Do Rakszawy miałem pod wiatr, więc średnia trochę poniżej 29, ale później już jechało się co raz szybciej, aż do wjazdu do Rzeszowa gdzie poniżej 38 rzadko schodziłem. ETA w Bomberze to genialna rzecz na takie asfaltowe trasy- bez bujania łatwiej pocisnąć.
No i w końcu zrobiło się cieplutko:D co prawda przez to lekko mnie zalało, ale nie będę narzekał, bo wolę to sto razy bardziej niż zimowe klimaty.

Bez zdjęć, wiec panorama z majowego weekendu.

Panorama z drogi pod schronisko pod Rawką z widokiem na Tarnicę © azbest87

kona
| 09:46 czwartek, 12 maja 2011 | linkuj Zdecydowanie topowy Mavic robi nie zawodne obręcze z resztą nie daleko szukać Miciu jeżdzi na 717 i chyba niema żadnych problemów też je miałem i byłem zadowolony ani razu nie centrowałem i nigdy nie straciłem żadnej szprychy. Są praktycznie dwa razy droższe od sun rimsa ale i tak w sumie wyjdzie taniej i lepiej biorąc pod uwage to że raz zaplatasz i jeździsz. A jak byś chciał coś tańszego to weź 317 tak samo dobre ale o 50g cięższe Seba je ujeżdża. Mam nawet kółeczko na tej obreczy do sprzedania moge Ci odsprzedac sama obrecz za 80zł.
| 21:56 wtorek, 10 maja 2011 | linkuj W sumie to zastanawiam się czy nie wymienić całej obręczy ze szprychami, bo jednak na letni wyjazd potrzebuję koła które mnie nie zawiedzie i nie będę musiał w nim co trzy dni zmieniać szprych.. Jaką inną obręcz byś polecił w miarę rozsądnej cenie koniecznie czarną?;)
kona
| 21:46 wtorek, 10 maja 2011 | linkuj Zaopatrz się w zapas szprych i zmieniaj sam inaczej więcej za serwis Cie wyjdzie niż ta obręcz jest warta. W obręczach ds2-xc centrowanie i pekanie szprych to norma.
| 17:10 wtorek, 10 maja 2011 | linkuj no ładne średnie wykręcasz :) aż się boje jeździć z Tobą
Petroslavrz
| 16:50 wtorek, 10 maja 2011 | linkuj Jeżdżę, jeżdżę i w pewnej części po podobnych terenach jak ty jechałeś swoją majówkę :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iataz