Kaprysy marcowej pogody

Sobota, 26 marca 2011 · dodano: 26.03.2011 | Komentarze 3

Kolejny dzień bez możliwości pojeżdżenia coś więcej. Niby miało dzisiaj padać od rana, ale po śniadaniu dalej było sucho, więc postanowiłem skorzystać i gdzieś skoczyć na krótką trasę. Przez godzinę jechało się dość przyjemnie chociaż wiatr trochę doskwierał. Za to na granicy Boguchwały i Zwięczycy pogoda postanowiła mi urozmaicić jazdę i zaczął padać deszcz. Temperatura momentalnie spadła dobrych kilka stopni w dół i zaczęło mi się robić zimno. Dlatego też postanowiłem główną drogą skrócić sobie odcinek do miasta. W Rzeszowie żeby było jeszcze ciekawiej powoli deszcz zaczął przechodzić w śnieg. Ten śnieg co raz mocniej sypiący i zacinający mi w twarz towarzyszył mi już przez całą jazdą przez miasto. Mam nadzieję że to już ostatni taki śnieżny epizod w tym roku i od jutra można się spodziewać tylko i wyłącznie co raz ładniejszych dni. I co najważniejsze co raz cieplejszych!:)
Dzisiaj jazda taka trochę kadencyjna, bo cały czas na środkowym blacie na korbie. Napęd chodzi jeszcze gorzej niż wczoraj. W przyszłym tygodniu postaram się go zmienić bo inaczej nie da się jeździć.

| 18:21 sobota, 26 marca 2011 | linkuj trzeba wytrzymać do połowy tygodnia, ma sie zrobić cieplej
| 12:17 sobota, 26 marca 2011 | linkuj No ja właśnie mam nadzieję, że w tym roku, to bez problemu będzie można jeździć do końca grudnia:P
| 12:14 sobota, 26 marca 2011 | linkuj W tym roku, to pewnie popada :D Jednak tej wiosny mogło by dać sobie już spokój.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa geipo