Góreczki

Środa, 23 marca 2011 · dodano: 23.03.2011 | Komentarze 0

Powoli w miarę możliwości czasowych staram się jeździć trochę więcej i zaliczać więcej góreczek. Dzisiaj nie było inaczej, aż że udało się wygospodarować ze 3 godzinki to udało się kawałek przejechać. Co prawda lekko przeciągnąłem jazdę i później w domu musiałem się spieszyć, żeby skoczyć w parę miejsc, ale tak przyjemnie się jechało, że szkoda było wcześniej kończyć. No może poza faktem, że nie zabrałem ze sobą żadnego picia ani jedzenia i wracałem już mega głodny;)
Słoneczko pięknie świeciło, ale ja głupi i tak się ubrałem jakby było dobrych kilka stopni mniej, dlatego po paru kilometrach musiałem popodwijać rękawy i nogawki w spodniach. Od razu przyjemniej:) w sumie to dziś dało by się nawet w krótkich spodenkach pojeździć.
Ogólnie trasa asfaltowa, ale był też epizod terenowy, ale tak jak się spodziewałem tam króluje w dalszym ciągu błoto, więc nie ma co się pchać za bardzo do lasu jeżeli nie chce się później wszystkiego prać.
Bez zdjęć, bo ostatnio nie mam czasu na ich robienie jeżeli chce przejechać jak najwięcej kilometrów, bo najwyższy czas zadbać o swoją formę:)