Krótko po górkach

Wtorek, 8 lutego 2011 · dodano: 08.02.2011 | Komentarze 4

Budzę się rano, a tu za oknem pięknie świecące słoneczko:D Tego mi trzeba było! Z tej racji nawet dość szybko się zebrałem na rower by choć chwilę skorzystać z tych promieni zwłaszcza, że ICM mówił, że koło południa już ma się zachmurzyć. Koło teatru wypatrzył mnie z auta Mateusz, który jak się chwilę później okazało dopiero co do mnie dzwonił tylko nie słyszałem telefonu:P a chciał iść na rower;) więc on pojechał do domu się zebrać, a ja na spokojnie nad zalew i na planty żeby na niego poczekać. W końcu razem ruszyliśmy na podjazd na Słocinę. Nawet poszedł jako tako, może dlatego że jechaliśmy nie takim wysokim tempem;) W planach miałem na dzisiaj przynajmniej dwa podjazdy, więc by wyrobić się miarę czasowo pojechaliśmy jeszcze na Matysówkę na drugą stronę. Podjazd daje popalić nie ma co, ale jakoś się wykaraskaliśmy na górę i później szybki zjazd do Białej o nachyleniu 17%- na dość krótkim odcinku osiąga się tam spokojnie 60 km/h;) Koniec to jak zwykle przejazd przez całe centrum:)

Strzeliłem parę fotek gdy czekałem na Mateusza:

Ptaszyska na zalewie © azbest87

Lampy nad zalewem;) © azbest87

Ścieżka rowerowa © azbest87

I latające ptaszyska, a dokładnie to kaczki;) © azbest87

Ulica Łany © azbest87

Widok na Wilcze z Łanów © azbest87

A teraz jeszcze basen, a później ścianka wspinaczkowa- ogólnie aktywny dzień:D