• Temperatura -3.0°C

Z widokiem na górki

Wtorek, 1 lutego 2011 · dodano: 01.02.2011 | Komentarze 5

Dużo czasu nie miałem, ale chociaż na jedną góreczkę udało się wjechać:) Ładne słoneczko to i aparat wziąłem ze sobą:) Miałem podjeżdżać od Białej asfaltem na Łany, ale ostatecznie zdecydowałem się na podjazd torem motocrossowym. Nawet przejezdny tylko w dwóch miejscach musiałem podprowadzać rower, ale to dlatego że tam jest dość stromo, bo poza tym Tiogi dobrze sobie radziły ze śniegiem. Stamtąd pod nadajnik w Matysówce. Ul. Łany albo zasypana i oblodzona albo płynie po niej woda. W niektórych miejscach było ciekawie na lodzie, ale tutaj obyło się bez gleby;)
Następna część o zjazd przez las na Słocinie:D odcinki po ścieżkach bardzo fajne i przyjemne, a te na drodze idącej przez las rzekłbym techniczne;P bo całą jest oblodzona. Oczywiście mój rower nie omieszkał pokazać mi tego lodu z dość bliska.. skończyło się tylko na ciosie kierownicą w kolano, a tak to szybko się pozbierałem z ziemi;P
Reszta to już tylko powrót do domu przez miasto z burczącym brzuchem;P w tych warunkach strasznie szybko głodnieję na rowerze;)

Parę fotek:

Widok z górki na Zalesiu w stronę Białej i Rzeszowa © azbest87

A tu widok w drugą stronę gdzieś na górki © azbest87

Widok z pod przekaźnika na Matysówce- w tle Rzeszów © azbest87

Ulica Łany- dzisiaj pod śniegiem © azbest87

Pierwsze zdjecie Kiubka z nowym amorem:) © azbest87

W lesie na Słocinie © azbest87

Zapomniałbym.. jeszcze panoramka zasypanego i trochę przymglonego pogórza:
Panorama pogórza © azbest87

| 22:57 środa, 2 lutego 2011 | linkuj A mi się czarny Bomber podoba:P może nie pasuje tak idealnie jak biały, ale i tak jest spoko:D a ten lód to potrafi zaskoczyć wszędzie.. jak jechałem przez Łany to co kawałek miałem uślizg koła..
| 19:36 środa, 2 lutego 2011 | linkuj Bombera przemalować na biało i by byo gyt:D

Jazda na górę bez kolców, to ryzykowna rzecz na zjazdach;)
| 11:41 środa, 2 lutego 2011 | linkuj masakra z tym lodem. W dzień płynie woda a w nocy robi się szklaneczka. Rowerem tego nie doświadczam ale butami owszem.
causeilovemybike
| 19:53 wtorek, 1 lutego 2011 | linkuj No właśnie też miałem napisać, że fajny masz ten rowerek. Taki sympatyczny kolor;) A co do głodu na rowerze... Też tego nie lubię, bo zamiast patrzeć gdzie jadę i rozglądać się dookoła, wyobrażam sobie jedzonko i moje ulubione potrawy:0 Ale z głodu przecież nikt nie umarł, haha!

Ps. Fajne widoczki;)
wilczek127
| 19:49 wtorek, 1 lutego 2011 | linkuj Nieżle teraz kubuś wyglada:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dziej