• Temperatura -4.0°C

Coś z nowości, czyli bomba:P

Piątek, 28 stycznia 2011 · dodano: 28.01.2011 | Komentarze 6

Małe zmiany w rowerze, czyli nowy-używany przedni amorek:) Zakup dość niespodziewany, ale cóż.. spodobał mi się, więc trzeba było:P Mojego wysłużonego Blacka zastąpił Marzocchi Bomber MX Comp ETA 105 (2006r). Amorek w świetnym stanie- wszystko pięknie działa i wygląda na mało używany. Z Mateuszem szybko zajęliśmy się montażem, ustawieniami i pojechaliśmy we trzech (jeszcze z moim bratem) na wieczorne testy:) Wszystko ładnie chodzi tylko ciut więcej powietrza będę musiał dać, bo troszkę za bardzo go bujało, ale ogólnie jestem bardzo zadowolony:) No i ETA na podjazdach to świetna sprawa:D
Objechaliśmy standardowe ścieżki w Rzeszowie- zalew i te sprawy plus trochę zabawy na Lisiej:)
Dzisiaj miałem dwie pary skarpetek i na spd-y jeszcze założyłem ocieplacze, a i tak po około godzinie zaczęły mi marznąć palce.. no cóż z tym już chyba nic się nie da zrobić.. Póki co trzeba się jeszcze chwilę pomęczyć i mieć nadzieję że wiosna przyjdzie jak najszybciej.
Zdjęcia z nowym amorem pojawią się dopiero za jakiś czas, bo teraz za zimno żebym się zatrzymywał na ich robienie:P

| 14:11 sobota, 29 stycznia 2011 | linkuj Black coś szwankował aczkolwiek myślę że będzie jeszcze jeździł:) no ale okazyjnie trafił się Bomber, więc w sumie długo się nie zastanawiałem:) Kolejny krok na przód:) jeszcze wymiana napędu bo ten już lekko zjechany i kiedyś tam porządne hamulce- wtedy rowerek będzie chodził tak jak chcę:D
| 13:46 sobota, 29 stycznia 2011 | linkuj Włoska robota:)
No to super teraz pewnie sie prezentuje.

Black siadł?
| 10:23 sobota, 29 stycznia 2011 | linkuj Ja miałem uczyć się od czwartku, a jest sobota i jeszcze nie zacząłem:P także w końcu trzeba się zabrać za to.. ale najpierw jeszcze małe korekty w ustawieniach amorka:P
kona
| 10:13 sobota, 29 stycznia 2011 | linkuj Czyli posłuży ładnych pare lat:) Ja też musze się uczyć ale nie mam tyle samozaparcia i co dziennie odkładam nauke na jutro.
| 09:53 sobota, 29 stycznia 2011 | linkuj Tak, to jeszcze włoska robota:) Ja dzisiaj odpadam jeśli chodzi o jazdę, tylko Sebie pompkę muszę oddać, a tak to reszta czasu przeznaczona na naukę na egzamin.
kona
| 09:50 sobota, 29 stycznia 2011 | linkuj Świetny wybór:) to jeszcze wersja made in italy prawda?
Jest dzisiaj jakaś traska w planie bo chętnie bym się do kogoś dołączył.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iazaw