• Sprzęt Stacjonarny

Pierwszy raz w domu

Środa, 1 grudnia 2010 · dodano: 02.12.2010 | Komentarze 3

Pogoda jaka jest każdy widzi- albo śnieżyca, albo -15 stopni na polu. Mało zachęcające warunki na rower, zwłaszcza dla mnie- osoby która wręcz nienawidzi śniegu;) Pogoda do kitu, ale chęć jazdy pozostaje tak więc coby się nie zastać pierwszy raz w życiu zdecydowałem się domowe kręcenie..
45 minut kręcenie na ergometrze z czego z pół godziny z kadencją około 100-110;) w międzyczasie jeszcze kilka mocniejszych szarpnięć. Tak się ze mnie lało że na podłodze się kałuża zrobiła, a ja wyglądałem jakbym z pod prysznica wyszedł:P no ale przynajmniej jakiś tam trening został zrobiony.

Paula | 21:45 czwartek, 2 grudnia 2010 | linkuj Słusznie, musisz nadrobić w końcu jakieś zimowe fotki póki śnieg jest w trochę większej ilości :D
| 20:31 czwartek, 2 grudnia 2010 | linkuj No ja muszę przyznać że ten który akurat mam w domu jest dość wygodny:) tylko jazda w miejscu to nie jazda;) ja pewnie i tak częściej będę wychodził pokręcić w śniegu niż katować się na tym;)
| 19:45 czwartek, 2 grudnia 2010 | linkuj musze sobie sprawić jakiś sprzęt stacjonarny. chciałbym trenażer rolkowy ale trochę szkoda mi napędu i piast na jazdę w miejscu a rowerek stacjonarny nie jest tak wygodny jak własny bajk i tu sie pojawia dylemat :P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zyokr